اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جنبش فلسطینی: تشکیلات خودگردان باید از مردم فلسطین عذرخواهی کند

جنبش «الجبهة الدیمقراطیة لتحریر فلسطین» تأکید کرد که تشکیلات خودگردان باید از ملت فلسطین، علنا عذرخواهی و عاملان قتل «نزار بنات» را بازداشت و مجازات کند.

جنبش فلسطینی: تشکیلات خودگردان باید از مردم فلسطین عذرخواهی کند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش «الجبهة الدیمقراطیة لتحریر فلسطین» (جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین» از سرکوب تظاهرات‌کنندگان فلسطینی توسط نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان به شدت انتقاد کرد.

این جنبش با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد، تعدی نیروهای امنیتی به مردم فلسطین و روزنامه‌نگارانی که به صورت مسالمت‌آمیز در رام الله تظاهرات کرده بودند، محکوم است.

خبرگزاری سما ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، نیروهای امنیتی باید به جای سرکوب و استفاده از روش‌هایی که نظام‌های استبدادی در پیش می‌گرفتند، از ملت فلسطین و کرامت آنان دفاع کنند.

بر اساس این بیانیه، هر کس، قدرت را در دست گرفت، باید به قانون احترام بگذارد، مطالبات ملت را مد نظر قرار دهد و به حق آن برای ابراز خشم و احساساتش احترام بگذارد.

این جنبش با بیان اینکه هر کس نمی‌تواند این اقدامات را انجام دهد باید از قدرت کناره‌گیری کند، خاطر نشان کرد که مسئولان تشکیلات خودگردان از «جنایت قتل نزار بنات» درس عبرت نگرفته‌اند.

جنبش مذکور تأکید کرد، نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان رفتار خطرناکتری دارند و شیوه‌ای که این نیروها در پیش گرفته‌اند، بافت جامعه فلسطین را تهدید می‌کند.

جبهه مردمی تصریح کرد، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان و «محمد اشتیه» نخست وزیر آن، مسئول اقدامات نیروهای امنیتی و تعقیب شهروندان توسط آنان هستند.

این جبهه در پایان تأکید کرد که تشکیلات خودگردان باید از ملت فلسطین، علنا عذرخواهی کرده و عاملان قتل بنات را بازداشت و مجازات کند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول