اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

حرکت به سمت تحولی عظیم؛ «برج فناوری» کرمانشاه فردا افتتاح می‌شود

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: فردا در ارتباط ویدئوکنفرانسی با ریاست جمهوری برج فناوری استان افتتاح می‌شود.

حرکت به سمت تحولی عظیم؛ «برج فناوری» کرمانشاه فردا افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سیامک آزادی امروز در جمع اصحاب رسانه، از افتتاح برج فناوری استان کرمانشاه که متعلق به پارک علم و فناوری کرمانشاه است خبر داد و اظهار داشت: فردا در ارتباط ویدئوکنفرانسی با ریاست جمهوری برج فناوری استان افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: با افتتاح این برج بیش از سه برابر ظرفیت ازحیت اختصاص فضاهای خالی برای استقرار واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان در استان فراهم خواهد شد و با استقرار این واحدها می‌توانیم اجزای فناوری و نوآوری استان را کنار یکدیگر داشته باشیم.

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه تصریح کرد: برج در ۱۶ طبقه طراحی و اجرا شده و امکان استقرار ۱۱۰ واحد فناور را دارد که در کنار استقرار واحدهای فناور مراکز نوآوری، شتاب دهنده‌ها، کارگزاران ارائه خدمات تخصصی، دفاتر انتقال فناوری دانشگاه‌ها، واحدهای تحقیق و توسعه صنایع بزرگ و تمامی اجزا در کنار هم بوده و یک هم‌افزایی بسیار مناسب برای توسعه فناوری در استان ایجاد می‌شود.

وی در توضیح چگونگی واگذاری فضاهای این برج، گفت: افرادی صاحب ایده فناورانه درخواست خود را به مجموعه پارک علم و فناوری منتقل کرده و در صورتی که مورد پذیرش قرار گیرد تحت حمایت پارک قرار می‌گیرند و می‌توانند برای استقرار در برج اقدام کنند.

وی افزود: علاوه بر مکان از همه حمایت‌هایی که نیاز است به آن سطح تولید مناسب و ارائه محصول استاندار به بازار برسانندو ایده خود را تجاری کنند، برخوردار خواهند شد.

وی گفت: این حمایت‌ها در کنار اختصاص فضای کاری، ارائه تسهیلات ارزان قیمت، ارائه خدمات اعتباری بلاعوض، خدمات مشاوره تخصصی و تمامی خدماتی که در طی این مسیر به آن نیاز دارند، ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول