اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

بیانیه کانون تربیت اسلامی درباره نسل‌کشی فرهنگی در مدارس شبانه‌روزی کاتولیک کانادا

کانون تربیت اسلامی در پی نسل‌کشی فرهنگی در مدارس شبانه‌روزی کاتولیک کانادا، بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه کانون تربیت اسلامی درباره نسل‌کشی فرهنگی در مدارس شبانه‌روزی کاتولیک کانادا

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، در بیانیه کانون تربیت اسلامی درباره نسل‌کشی فرهنگی در مدارس شبانه‌روزی کاتولیک کانادا آمده است:کشف دومین گور دسته جمعی ثبت نشده کودکان و دانش‌آموزان بومی در مدارس شبانه‌روزی کاتولیک در کانادا، مایه شرمساری غرب وحشی است که برای همسان سازی فرهنگی در دهه‌های قبل دست به نسل کشی فرهنگی زده‌اند تا فرزندان بومی را یا استحاله یا دچار مرگ زودرس کنند.

کانادایی که با ادعای دموکراسی اجازه نداد صندوق‌های رأی‌گیری ریاست جمهوری ایران توسط حافظ منافع ایران برای ایرانیان مقیم آنجا برپا گردد و کانادایی که با ادعای قانون‌گرایی حاضر نیست مجرمین مالی ایرانی را مسترد کند.

در قرن بیست و یکم، همچنان مدارس کاتولیک و مدارس دون بسکو در سطح جهان بالاخص در آفریقا و در آسیا در حال دگردیسی دانش‌آموزان بومی به نفع غرب و مسیحیت می‌باشند تا استعمار نوین را با روشی دیگر از روش‌های خشن کانادایی دنبال نمایند.

کانون تربیت اسلامی از تمام منادیان واقعی بین‌المللی حقوق بشر و سازمان‌های یونسکو و آیسسکو و یونیسف می‌خواهد که روش‌های غیرانسانی اینگونه مدارس را محکوم کنند و از دولت‌های غربی بخواهند تا شرایطی را ایجاد کنند که در مدارس غرب به ارزش‌های چندفرهنگی و چندمذهبی و اقلیت‌های قومی و مذهبی دانش‌آموزان بومی و مهاجر احترام گذاشته شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول