اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

انتخابات ۱۴۰۰ از میان آتش به پا خاست و به پیروزی رسید

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب گفت: انتخابات ۱۴۰۰ از میان آتش به پا خاست و به پیروزی رسید؛ آتشی که فضای مجاز بیگانگان چندین ماه قبل علیه انتخابات و انقلاب شبانه روز تلاش کردند.

انتخابات ۱۴۰۰ از میان آتش به پا خاست و به پیروزی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان حجت‌الاسلام احمد سالک عصر امروز در مراسم تجلیل از فعالان ستادهای انتخاباتی شورای شهر و ریاست جمهوری مجمع نیروهای انقلاب استان اصفهان اظهار داشت: گرما و سرمای شدید ‌انسان‌های انقلابی را از پای در نمی‌آورد و در کنار شهدا به امام علی می‌گوییم این افراد از سرما و گرما نترسیدند و برای دفاع از انقلاب ایستادند.

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان ادامه داد: امشب شب ترور آیت‌الله خامنه‌ای است و کسی که این ترور را انجام داد درحال حاضر در قلب اسرائیل وجود دارد، شب ۷ تیر و به شهادت رسیدن شهید بهشتی و ۷۲ یارشان که عدهای از آن‌ها از اصفهانی هستند نزدیک است و سالگرد شهادت‌شان را گرامی می‌داریم.

وی بیان‌ داشت: پیروزی نیروهای انقلاب مصادف با این ایام شده است و مجمع نیروهای انقلاب با تمام تلاش‌شان در یک‌ فرایند به ۱۳ نفر از اشخاص خوب رسیده‌اند و لیست طلایی آن‌ها شؤرای اسلامی شهر را رقم زد.

سالک خاطرنشان کرد: امیدوارم این ۱۳ نفر در این جلسه دقت کنند که در جمع شهدا هستند و میثاق ببندند خدمت کنند و با تدبیر و مدیریت مدبرانه جامعه اصفهان که تشنه حرکت در جهت انقلاب اسلامی است را رقم بزنند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار شهدای بزرگی هستیم که در تاریخ انقلاب نام آن‌ها می‌درخشد؛ این‌ها امام زادگان‌اند و اگر به آن‌ها متوسل شوید مشکل شما را حل می‌کنند.

وی با اشاره به آیه «یا ایهاالذین آمنو ان‌ تنصرالله ینصرکم» تأکید کرد: مخاطب این آیه مؤمنین هستند و به آن‌ها گفته می‌شود باید دین خدا را یاری کند؛ یاری کردن دین خدا فهم دقیق از محتوای دین است که در قرآن و عترت قرآن متجلی است.

سالک عنوان کرد: امروز فریادزنان دین زیادند و سعی کنیم از اهل دین مانند آیت‌الله جوادی آملی و طباطبائی فرا بگیریم؛ اگر بخواهیم دین را بشناسیم باید انس عمیق با دین و عترت آن داشته باشیم.

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان  با اشاره به نامه ۵۱ نهج‌البلاغه یادآور شد: اعضای شؤرای شهر سعی کنید از دین دفاع کنید؛ نباید از دین جدا شوید زیرا شما مروج دین و اسلام ناب محمدی هستید و باید دین‌مداری را گسترش دهید.

وی اظهار کرد: اگر مومنین دین خدا را یاری کنند خدا آن‌ها را یاری می‌کند؛ در امر دین و در فهم و عمل و گسترش دین مقاوم هستید و قدم‌خای شما محکم گذاشته خواهد شد زیرا اندیشه شما قرآنی دینی و خدایی است؛ مؤمن صاحب صداقت، جهاد و فعالیت است و حق نشستن ندارد و باید با تمام قدرت تا زنده است از دین دفاع کند.

سالک گفت: انقلاب بعد از ۴۳ سال همچنان ادامه دارد زیرا در راس آن مومن راسخ و راستین مثل امام خمینی و در تداوم او رهبری‌اند و در کنار آن ملتی که پشتیبان ولایت فقیه‌ است.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی بیان داشت: انتخابات ۱۴۰۰ از میان آتش به پا خاست و به پیروزی رسید؛ آتشی که فضای مجاز بیگانگان چندین ماه قبل علیه انتخابات و انقلاب شبانه روز تلاش کردند و با دلار کنگره آمریکا برای تخریب ایران تلاش زیادی کردند و‌ از هیچ چیز کوتاه نیامدند و آتشی که توسط عناصر منافق خارجی و داخلی به وجود آمد بیش از ۳۰۰ طرح برای تخریب آیت‌الله رئیسی و انقلاب و مردم رقم زدند و این آتش، آتش ساده‌ای نبود.

وی خاطرنشان کرد: آتشی که در مقابل آن غارتگران بیت‌المال برافروختند و آیت‌الله رئیسی از حلقوم آن‌ها بیت‌المال را به دامن بیت‌المال برگرداند.
  
سالک اظهار داشت: برخی از جریانات داخلی سیاسی فریاد لجن‌پراکنی را در این کشور مطرح کردند که هرکس جز رئیسی رئیس جمهور بشود زیرا قاطعیت، شجاعت و قدرت او در قوه قضائیه و آستان قدس را درک کردند و انتخابات ۱۴۰۰ بین این آتش‌ها پیروز در آمد و همچنان ادامه دارد.

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان   تأکید کرد: آتشی که جریان استکبار در خارج از کشور برای ایرانیانی که قصد رأی داشتند فراهم کرد؛ استکبار جهانی به کمک عربستان و امارات داعش را درست کرد تا بگوید اسلام کشتار و غارت است تا شاید بتواند اسلام انقلابی که از متن قم سرچشمه گرفته بود تحت‌الشعاع قرار دهد اما پس از شهادت شهید حججی سردار دل‌ها فریاد زد که تا ۳ ماه دیگر داعش وجود ندارد.

وی توضیح داد: سردار حاج قاسم سلیمانی حرکت اصیل استکبار را خنثی و نابود کرد و در پی این صحبت، استکبار باید چنین تصمیمی برای شهادت او بگیرد؛ بعد از آن وقتی دیدند نقشه‌هایشان جواب نمی‌دهد حرکت جدیدی را ایجاد کردند که بگویند مردم ایران به جان هم افتاده‌اند.

سالک عنوان کرد: مردم‌ ایران افراد اروپا نشنین و آمریکا نشین که از کشور فرار کردند نیستند بلکه مزدوران آمریکا و انگلیس‌اند؛ آمریکا و اسرائیل اگر می‌خواهید مردم ایران را بشناسید باید در ۲۸ خرداد بشناسید؛ سفیر خبیث انگلیس و فرانسه در ایران جلسه‌ای تشکیل دادند و برای ایجاد فتنه‌ای مثل ۸۸ قبل یا بعد انتخابات برنامه‌ریزی‌ کردند که این حرکت آن‌ها هم خنثی شد. 

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ما نشان داد از بین آتش‌ها پیروزی بیرون خواهد آمد؛ امروز عربستان در مشت انقلابیون مقاومت و حرکت اصیل انقلاب اسلامی قرار دارد.

وی یادآور شد: ۲۸ خرداد امسال از بین آتش‌های زیاد داخلی و خارجی به کوری چشم دشمنان به پیروزی رسید و امروز جشن پیروزی ریاست جمهوری و شؤرای شهر را در کنار شهدا گرفته‌ایم تا به جهانیان ثابت ما هستیم.

سالک مطرح کرد: از کسی واهمه و ترسی نداریم و امید است دولتی قوی و ضد فساد که بتواند با مشکلات و با مشارکت شما معضلات و مشکلات را برای جامعه حل و فصل کند تا ازدواج و مسکن جوانان رقم بخورد.

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان    اعلام کرد: از روحانیت بزرگوار، شؤرای عالی مجمع نیروهای انقلاب، اعضای مجمع نیروهای انقلاب که پای کار ایستادند تشکر می‌کنم که شبانه روز خواب را بر خود حرام کردند تا نتیجه مورد نظر بدست بیاید.

وی گفت: تشکر بعدی از شهرستان‌ها است؛ تا حد ممکن به آن‌ها سر زدیم و جلسات متعدد برگزار کردیم.

نیاز امروز جامعه وحدت است

سالک خاطرنشان کرد: انتخابات ۲۸ خرداد گذشت و هم‌اکنون باید برنامه رفاقت را تنظیم کرد؛ همه افراد را به وحدت و اتحاد دعوت می‌کنم و در شرایطی که برای حفظ نظام نیاز به وحدت است کنار هم جمع شوید؛ از ابتدا این فریاد را زدم و الآن هم همین را می‌گویم؛ همه را به حرکت وحدت‌آفرینی حول محور مقام معظم رهبری دعوت می‌کنم.

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان ادامه داد: امروز نیاز شدید به وحدت و اتحاد داریم و برای آن صحبت‌های زیادی شنیدیم؛ از الآن باید مجلس و دولت و شورای شهر بعدی را ساماندهی کنیم.

وی مطرح کرد: اصفهان در این انتخابات درخشید و بهترین نماد آن پیروزی آیت‌الله رئیسی و شؤرای شهر است.

سالک در انتها بیان داشت: امروز این پیروزی را در دهه کرامت و در هفته قوه قضائیه جشن گرفتیم؛ هر چه داریم از اسلام و شهدا داریم و به خون شهدا پشت پا نزنیم و امانتی که در دست داریم به آیندگان برسانیم زیرا از این به بعد کار سخت‌تر است و نیاز به اتحاد داریم.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/ج۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول