اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دولت جدید با مردم صادق‌الوعده باشد

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به این برنامه‌ها مردم به کاندیداها اعتماد کردند و رأی دادند و گام نخست آن است که این اشخاص نسبت به ادعا و برنامه خود صادق‌الوعده باشند.

دولت جدید با مردم صادق‌الوعده باشد

حجت‌الاسلام مهدی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: فارغ از مناقشات سیاسی با تغییر در قوه مجریه و تحویل از دولتی به دولت دیگر به عنوان نماینده مردمی که در دوردست‌ترین مناطق کشور با کمترین درآمد و بیشتر مشکلات زندگی می‌کنند، خواستار بیشترین رسیدگی و خدمت صادقانه از دولت هستیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این مردم شایسته بیشترین خدمت هستند، گفت: فارغ از اینکه چه دولتی با نهایت احترام به زودی شکل خواهد گرفت مجلس خود را مکلف و موظف به همراهی با دولت دانسته و اراده مجلس بر کمک مخلصانه به دولت برای بهبود زندگی مردم است.

وی با بیان اینکه وقتی افراد نامزد ریاست جمهوری شدند مشکلات کشور را می‌دانستند و برای آن برنامه ارائه می‌دادند، بیان کرد: با توجه به این برنامه‌ها مردم به کاندیداها اعتماد کردند و رأی دادند و گام نخست آن است که این اشخاص نسبت به ادعا و برنامه خود صادق‌الوعده باشند.

باقری با اشاره به اینکه از دولت انتظار می‌رود تمام قوای خود را با قوانین وضع شده پیوند زده و با مدیریت جهادی به اعتماد مردم پاسخ ارزشمند دهند، عنوان کرد: امید است دولت، دولتی باشد که به لطف خداوند رضایت مردم را کسب کند که این رضایت همان رضایت خدواند است.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول