اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پورموسوی: برای خوابیدن در باد برد سایپا وقت نداریم/ دربی ندارها پیش روی نفت آبادان است

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: شب گذشته شادی برد ما مقابل سایپا تمام شد زیرا وقتی برای خوابیدن در باد این موضوع نداریم.

پورموسوی: برای خوابیدن در باد برد سایپا وقت نداریم/ دربی ندارها پیش روی نفت آبادان است

سید سیروس پورموسوی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شکسته‌شدن طلسم پیروزی‌های تیم صنعت نفت پس از 13 مسابقه با برتری برابر سایپا اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم که سرانجام از این وضعیت خارج شدیم. استحقاق ما یکی دو رتبه بالاتر از این جایگاه(رتبه هشتم) است. نمی‌خواهم به عقب بازگردم اما مشکلاتی مثل مصدومیت‌ها، اشتباهات داوری، بی‌دقتی‌ها، بدشانسی‌ها و ... سبب شد حتی در روزهایی که خیلی خوب هم بازی می‌کردیم، نتوانیم برنده شویم.

وی افزود: برخی مواقع مثل بازی با آلومینیوم روی یک اتفاق و یک شوت بازی را از دست دادیم. در دیدار با استقلال دقیقه 94 و باز هم روی یک اشتباه بازنده شدیم. بدشانسی‌ها گریبان ما را گرفته بود اما به دلیل اردوی خوبی که در تهران برگزار کردیم به این باور رسیده بودیم که می‌توانیم برنده شویم. بازی خوبی مقابل سایپا انجام دادیم و هرچه از زمان مسابقه گذشت، توانستیم بر حریف حاکم شویم.

سرمربی صنعت نفت آبادان اضافه کرد: موقعیت ‌های خیلی خوبی در نیمه اول ایجاد کردیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم اما در نیمه دوم روی یک کار تمرین شده و برنامه ریزی شده به گل رسیده و آن را تا پایان حفظ کردیم. به بچه‌ها  خسته نباشید می‌‌گویم زیرا واقعا جانانه جنگیدند. بازی کردن در این شرایط آب و هوایی و گرمای هوا خیلی سخت است. بازیکنان محدودی هم داریم و 4-3 نفر را تا پایان فصل از دست دادیم. برای تیمی که بازیکنان زیادی ندارد، از دست دادن این تعداد بازیکن واقعا سخت است.

پورموسوی تصریح کرد:‌ همچنان به ادامه لیگ امیدوار هستیم. به بازیکنان هم شب گذشته گفتم فقط امشب می‌توانیم شادی کنیم و از امروز باید خود را برای دیدار بعدی آماده کنیم زیرا بازی ها به شکل فشرده و پشت سر هم برگزار می‌شود و وقتی برای خوابیدن در باد برد مقابل سایپا نداریم. 

وی درباره اینکه آیا مشکلات مالی بازیکنان صنعت نفت کمتر شده است، توضیح داد: تاکنون دریافتی بچه ها خوب بوده است. البته آن زمان که تیم در بالای جدول بود و در نیم فصل نیاز داشتیم بازیکنان ما از لحاظ مالی شارژ شوند تا روحیه‌شان بالاتر برود و از طرفی بتوانیم بازیکن جدیدی جذب کنیم، این اتفاق نیفتاد. در اردیبهشت یا اواخر فروردین بچه‌ها بخش زیادی از مطالبات‌شان را دریافت کردند.

سرمربی نفت آبادان خاطرنشان کرد: از زمان شروع کارمان در اردوی تهران، با هم قرار گذاشتیم به هیچ مشکلی فکر نکنیم بلکه فقط به فکر بردن هفت بازی خود و به ویژه دیدار با سایپا باشیم. خدا را شکر این اتفاق در اولین بازی نفت آبادان رخ داد و توانستیم به جدول مسابقات بازگردیم. امیدواریم در نهایت هم بتوانیم جایگاهی در شان فوتبال آبادان به دست آوریم.

پورموسوی درباره شانس صنعت نفت برای بقا در نیمه اول جدول در پایان فصل توضیح داد: تیم ما استحقاق قرار گرفتن بین تیم‌های نیمه بالای جدول را دارد اما آن اتفاقات سبب شد 13 هفته نتوانیم برنده شویم و به پایین جدول بیاییم. امیدوارم مثل ابتدای فصل با بردن سایپا بچه ها به آن باور و اعتماد به نفس رسیده باشند که با وجود تمام مشکلات هیچ چیزی دور از دسترس نیست و بتوانیم شش بازی پایانی را هم به خوبی پشت سر بگذاریم.

وی درباره عملکرد تیم سایپا مقابل صنعت نفت گفت: این تیم با توجه به کیفیت بازیکنانش می‌تواند در جدول بماند. اگر رای کمیته استیناف مشخص شود، سایپا بهتر نتیجه می‌گیرد و اطمینان دارم آنها دغدغه فکری دارند. با این وجود یک برد شرایط سایپا را تغییر می‌دهد.

سرمربی تیم صنعت نفت درباره دیدار بعدی این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان که از آن به دربی نفتی ها یاد می‌شود، پاسخ داد: این بازی دربی نفتی‌ها نیست بلکه دربی ندارها است. آبادان و مسجد سلیمان به لحاظ مالی در کشورمان و حتی خاورمیانه تاثیرگذار هستند. با توجه به نفت و گاز موجود در این شهرها، می‌توانند بودجه های زیادی را تامین کنند اما دو تیم همین شهرها در طول فصل با مشکل مواجه شده و پنجره های شان بسته می شود. واقعا حیف است و به همین دلیل می‌گویم دربی ندارها را پیش رو داریم.

پورموسوی تصریح کرد: نفت مسجد سلیمان هم در زمان مجتبی حسینی و هم در زمان محمود فکری فوتبال قابل قبولی ارائه کرده است. باید از هر دو تیم هم به اندازه بضاعت‌شان انتظار داشت و نمی‌شود انتظار خیلی بالایی از تیم ما داشت اما امیدوارم مثل بازی رفت نمایش هجومی، رو به جلو و بدون حاشیه‌ای انجام بدهیم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول