اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پورموسوی: داوری مشکلی نداشت که سایپا پشت آن پنهان شود/برد امروز نتیجه اردوی تهران بود

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:خداراشکر بعد از هفته‌ها علیرغم اینکه خوب بازی می کردیم اما نتیجه نمی‌گرفتیم، امروز در یک بازی سخت و دشوار سه امتیاز حساس را به دست آوردیم.

پورموسوی: داوری مشکلی نداشت که سایپا پشت آن پنهان شود/برد امروز نتیجه اردوی تهران بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیروس پورموسوی پس از پیروزی مقابل سایپا در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اظهار داشت: خداراشکر بعد از هفته‌ها علیرغم اینکه خوب بازی می کردیم اما نتیجه نمی‌گرفتیم، امروز در یک بازی سخت و دشوار سه امتیاز حساس را به دست آوردیم. به بازیکنانم خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم. اینکه بعد از یک ماه تعطیلی شرایطمان را حفظ کردیم، نشان از برنامه ریزی خوب ما در اردوی تهران دارد.

سرمربی نفت آبادان افزود: واقعا بازیکنان احساس مسئولیت بالایی داشتند. از روز اولی که در تهران جمع شدیم بچه‌ها مصمم بودند در 7 بازی آخر به خصوص بازی با سایپا متفاوت تر باشند. فکر می‌کنم شرایط جوی در 20 دقیقه آخر روی کیفیت بازی تاثیر گذاشت. هرچند ما هم جلو بودیم و باید نتیجه را حفظ می‌کردیم. حریف بازی مستقیم می‌کرد و ناخواسته عقب نشینی کردیم.

وی در مورد سوال مربی سایپا که چرا تیم میزبان با داوران در یک هتل اقامت داشتند، گفت: تیم‌هایی که به عنوان مهمان وارد آبادان می شوند، هتل کاروانسرا را انتخاب می کنند و صنعت نفت به هتل پارسیان می‌رود. به جز یکی دو مورد که در فروردین و اردیبهشت به علت ترافیک هتل پارسیان، هر دو تیم میزبان و مهمان و داوران در هتل کاروانسرا مستقر شدند.

پورموسوی افزود: برای این بازی با توجه به اینکه سایپا می‌دانست هتل میزبان پارسیان است از دو هفته قبل آن هتل را رزرو کرد. ضمن اینکه دیروز وقتی دیدیم سایپا معترض است، وقتی داوران ساعت 10.30 شب رسیدند تصمیم گرفتیم جا به جا کنیم که کامرانی‌فر قبول نکرد. گفت به پاکی و صداقت داورانمان اطمینان داریم و تحت تاثیر این حرف‌ها هم قرار نمی‌گیریم. ان‌شاالله از این به بعد رعایت کنیم. فکر نمی‌کنم بازی صحنه‌ای داشته باشد که سایپا بخواهد پشت آن پنهان شود و فرار رو به جلو کند.

سرمربی نفت آبادان در مورد بازی بعدی این تیم عنوان کرد: امشب به بچه‌ها گفتم خوشحال باشند. از فردا برای بازی با نفت مسجدسلیمان کار می‌کنیم. بازی سختی خواهد بود. می‌توانیم این جایگاه هشتمی را با تلاش بیشتر حفظ کنیم. امیدوارم بچه‌ها بازی به بازی مثل امروز با تمام وجود و انگیزه بالا ظاهر شوند.
وی در خصوص انتقاداتی که به برگزاری اردوی تیم در شهر تهران می‌شود، اظهار داشت: به جز استقلال و پرسپولیس که در تهران بودند، کدام تیم به اردو نرفت؟ ما می‌خواستیم تیم را در شرایط مسابقات نگه داریم. آیا در آبادان می‌توانستیم در این گرما صبح و بعد از ظهر تمرین کنیم یا بازی تدارکاتی با کیفیت انجام بدهیم؟

پورموسوی تصریح کرد: دو بازی مقابل سپاهان و پرسپولیس انجام دادیم که بچه‌های ما را از نظر روحی بالا برد. آنجا که پولی به بازیکنان ندادم. فقط با تمرینات خوب در شرایط آب و هوایی خوب با دو بازی تدارکاتی بچه‌ها به این باور رسیدند که می‌توانند در ادامه کار هم خوب باشند. مطمئنم برد امروز ما نتیجه اردوی تهران است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول