اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

اجرای ۷ برنامه تخصصی ویژه هفته افشای حقوق بشر آمریکایی در کرمان

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: ۷ برنامه تخصصی به‌مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیرماه در کرمان برگزار می‌شود.

اجرای ۷ برنامه تخصصی ویژه هفته افشای حقوق بشر آمریکایی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین انجم‌شعاع صبح امروز در جمع خبرنگاران به اعلام برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و آیین بزرگداشت شهدای هفتم تیرماه پرداخت و اظهار کرد: آیت‌الله بهشتی از استوانه‌های نظام بود و به همراه یاران‌شان که از بهترین یاران انقلاب اسلامی بودند توسط منافقان به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه طی هفته جاری مناسبت‌هایی چون شهادت آیت‌الله صدوقی، حمله شیمیایی صدام به شهر سردشت و شهادت مردم بی‌گناه و همچنین حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس و شهادت ۳۰۰ نفر از مردم مظلوم را داریم، بیان داشت: آمریکا که خود را بزرگترین مدافع حقوق بشر می‌داند، جنایات و ترورهای زیادی را به‌ویژه در ایران مرتکب شده است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: قالب اعمال تروریستی و جنایتکارانه در دنیا را عوض کرده‌اند و کشورهایی مانند آمریکا و کشورهای غربی زمانی که جرم و جنایات می‌کردند در قالب انساندوستی نبود و زورمدارانه به یک کشور حمله می‌کردند و این مشخص بود که این کشور اعمال جنایتکارانه انجام می‌دهد و زور می‌گوید.

انجم‌شعاع ابراز داشت: اما حالا کشورهای جنایتکار و زورگو قالب جنایت‌های خود را تغییر داده‌اند زیرا افکار بشری رشد کرده است و آنها را محکم می‌کند، بنابراین زمانی که می‌خواهند به یک کشور و حکومت حمله کنند ابتدا انگ ضدحقوق بشری یا تروریستی به آن می‌زنند و سپس جرم و جنایت خود را مرتکب می‌شوند و ما این مورد را در افغانستان و عراق مشاهده می‌کنیم.

وی عنوان کرد: دشمنی آمریکا با ایران از 100 سال قبل بوده است و پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی‌های آمریکایی‌ها به بدترین شکل ممکن انجام شد و ترور ناجوانمردانه سردار حاج قاسم سلیمانی را انجام دادند و گفتند، ایشان تروریست بوده در حالی که آنها داعش را ایجاد کردند و وقتی قهرمانی مانند شهید سلیمانی در مقابل آنها می‌ایستد و داعش را از بین می‌برد، این شخصیت بزرگ و قهرمان را ترور کردند و بعد وی را تروریست خواندند.

انجم‌شعاع با اشاره به اینکه آمریکا، اسرائیل و کشورهای غربی همه عملیات‌های تروریستی ازجمله ترور ۱۷ هزار نفر در ایران را با بهره‌گیری از رسانه‌ها برای معرفی ایران به عنوان ناقض حقوق بشر و سازنده سلاح هسته‌ای انجام داده است، تصریح کرد: اگر از نظر نظامی و امنیتی قوی نبودیم، به ما حمله می‌کردند.

وی از تبلیغات و فضاسازی میدانی، استفاده از فضای مجازی و رسانه‌ای، بزرگداشت شهدای هفتم تیرماه، نشست‌های مناسبتی در دستگاه‌ها و ادارات اداری، ویژه‌برنامه هیئت‌های مذهبی در تکیه خواجه‌خضر و تکیه عباس‌علی، نشست تخصصی در آستان شاهزاده محمد، دو ویژه‌برنامه در شهرک هوانیروز و پادگان صفر (۰۵) به‌مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی خبر داد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۹/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول