اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

تصادف ۸ خودرو در بزرگراه آزادگان/ توقف ناگهانی نیسان حادثه آفرید

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت از تصادف ۸ وسیله‌ای در بزرگراه آزادگان خبر داد.

تصادف ۸ خودرو در بزرگراه آزادگان/ توقف ناگهانی نیسان حادثه آفرید

سرهنگ مجید رنجبررییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از وقوع یک فقره تصادف هشت  وسیله‌ای در بزرگراه آزادگان و  آسیب به 8 خودرو خبر داد.

سرهنگ رنجبر در تشریح خبر فوق اظهار داشت: مقارن  ساعت 09:35 صبح امروز درمسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان قبل از پل اسلامشهر یک‌دستگاه وانت نیسان ناگهان روی ترمز زده و متوقف می شود که همین امر موجب برخورد 7 وسیله دیگر بصورت پیاپی با یکدیگر می‌شود.

سرهنگ رنجبر تصریح کرد: در این تصادف با توقف وانت نیسان، خودروهای تیبا ،پراید ، 2 پژو ، پیکان ، سراتور ، خاور  به ترتیب با یکدیگر برخورد می کنند که در مجموع  به 8  وسیله خسارت شدید وارد می شود بطوریکه همه این خودروها غیر قابل حرکت می شوند.  

وی گفت : بلافاصله پس از این حادثه کارکنان منطقه 26  پلیس راهور فاتب به همراه عوامل امدادی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کردند. 

سرهنگ رنجبر با بیان این مطلب که به دنبال بروز این تصادف چند وسیله ای شاهد بخاطر این تصادف  چند وسیله ای شاهد ایجاد ترافیک مقطعی در این مسیر بودیم از  رانندگان درخواست کرد قبل از حرکت حتما نسبت به رفع نقص فنی خودروی خود اقدام کنند تا دیگر شاهد بروز این حوادث نباشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول