اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اثرگذارترین شیوه تبلیغ استفاده از ظرفیت‌های مجازی و رسانه‌ای است

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: یکی از اثرگذارترین شیوه تبلیغ امروز استفاده از ظرفیت‌های مجازی و رسانه‌ای است که مبلغان باید به آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

اثرگذارترین شیوه تبلیغ استفاده از ظرفیت‌های مجازی و رسانه‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به‌مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی، در همایش تجلیل از پیشکسوتان و نخبگان حوزه تبلیغ، اظهار کرد: مبلغان از عرصه‌های تبلیغ نوین غافل نباشند، امروز برنامه‌ریزی و مجاهدت در عرصه‌های تبلیغ نوین ضروری است.

وی افزود: با توجه به حجم گسترده فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و گسترش رو به رشد کاربران این شبکه‌ها، برنامه‌ریزی و مجاهدت در عرصه‌های تبلیغ نوین یکی از ضروریات حوزه تبلیغ است.

شکریان با اشاره به اهمیت شناخت شیوه‌های مختلف تبلیغ نوین برای مبلغان، تصریح کرد: امروز بخش قابل توجهی از مخاطبان حوزه فعالیت‌های دینی در همین شبکه‌های اینترنتی، اجتماعی و فضای مجازی حضور دارند که تشنه معارف اسلام و اهل بیت(ع) هستند باید مبلغان از این ظرفیت فضای مجازی در جهت تبلیغ و ترویج معارف دینی بهره گرفت.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران همچنین با اشاره به رهنمودهای رهبری معظم انقلاب در خصوص اهمیت فعالیت‌های رسانه‌ای و مجازی در حوزه تبلیغ دین، یادآور شد: امروز اثر فعالیت‌های دینی و تبلیغی بصورت چهره به چهره که از سنت‌های نبی مکرم اسلام (ص) و اهل بیت (ع) و بزرگان این حوزه است بر هیچ کسی پوشیده نیست اما مبلغان با توجه به ظرفیت حوزه رسانه و تاکیدات رهبری معظم انقلاب از عرصه‌های تبلیغ نوین نباید غافل نباشند.

این مسؤول با تاکید بر اهمیت آشنایی مبلغان به حوزه تبلیغ نوین و رسانه، اضافه کرد:جمهوری اسلامی امروز به‌خاطر نفوذ و محبوبیت منطقه‌ای و جهانی بیش از همیشه مورد هجمه‌های مختلف عوامل خارجی و بیگانگان قرار دارد و با توجه به این هجمه‌ها حوزه فعالیت‌های تبلیغی و دینی چه به‌صورت سنتی و چه تبلیغ نوین مورد اهمیت بیشتری قرار می‌گیرد.

شکریان در پایان استفاده از فناوری‌های نوین در عرصه تبلیغ را بسیار ضروری دانست و خاطرنشان کرد: گسترش معارف اسلام ناب و قرآن کریم و اهل بیت (ع) یکی از مهم‌ترین اهداف امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و گفتمان انقلاب اسلامی است و یکی از اثرگذارترین شیوه تبلیغ امروز استفاده از ظرفیت‌های مجازی و رسانه‌ای است که مبلغان باید به آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول