اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

شناسایی وپرورش استعداد، هدف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد از آغاز کلاس‌ها و دوره‌های تابستانی کانون از 13 مرداد در 58 رشته خبر داد.

شناسایی وپرورش استعداد، هدف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

عالیه قوامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از یزد، در خصوص برنامه‌ها و اقدامات این کانون اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد ۵۸ کارگاه تخصصی فرهنگی، هنری و ادبی ویژه فصل تابستان و اوقات فراغت گروه سنی نوباوه(بالای چهارسال) تا بزرگسال راه‌اندازی کرده است.

وی با بیان این که کرونا منجر به گسترش فعالیت‌های مجازی کانون پروش فکری شد، تصریح کرد: کانون تمام فعالیت‌های حضوری خود را در ایام کرونا به صورت کاملاً مجازی دنبال کرد و با توجه به تداوم وضعیت کرونا، برگزاری دوره‌های تابستانه کانون نیز به صورت برخط برگزار خواهد شد.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد با بیان این‌که اصلی ترین هدف کانون، شناسایی و پرورش استعداد کودکان و نوجوانان می‌باشد خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های ویژه و با بکار‌گیری مربیان و مدرسان با تجربه و کار آزموده در صدد غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان این استان تلاش می‌نماید تا در رشته‌های مختلف، کودکان ونوجوانان را در جهت شناسایی و پرورش استعداد‌هایشان یاری نماید .

قوامی با اشاره به این‌که کلاس‌های تابستانی کانون از ۱۳ تیرماه آغاز می‌شود افزود: کارگاه‌های فصل تابستان شامل ساخت انواع کاردستی‌های خلاق، قصه‌گویی و فن بیان، بازی‌های فکری و خلاق، خوشنویسی تحریری، فلسفه برای کودکان، مهارت روابط مثبت، گلدوزی، نمددوزی عروسک‌سازی است.

وی ادامه داد: رشته های فیلمسازی آسان، کاغذ و تا، شطرنج، حافظ خوانی، شاهنامه‌خوانی و نقالی و نوشتن خلاق، شعرسرایی، داستان‌نویسی، سفالگری، طراحی، نقاشی، پویانمایی، کلاژ، تصویرگری، چاپ دستی و... برای آموزش‌های مجازی فصل تابستان کانون یزد انتخاب و معرفی شده است و امیدواریم با توجه به ارتقای خدمات شاهد افزایش استقبال از این دوره‌های آموزشی باشیم.

قوامی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت www.kpf.ir   عضو کانون شوند و در قسمت دوره‌های مجازی استانی و با انتخاب استان یزد، اطلاعات۵۸ کارگاه مجازی را مشاهده و ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول