اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

فرار صنعت نفت از منطقه خطر/ طلسم 6 ماهه شکسته شد

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با کسب پیروزی مقابل سایپا در آبادان از جمع قعرنشینان جدول لیگ برتر گریخت.

فرار صنعت نفت از منطقه خطر/ طلسم 6 ماهه شکسته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال امروز در آبادان پیگیری شد و بر اساس آن، صنعت نفت مقابل میهمان خود سایپا به برتری یک بر صفر دست یافت.

تک گل این دیدار را محمد طیبی در دقیقه ۵۱ این دیدار با استفاده از شلوغی محوطه شش قدم با یک ضربه زمینی وارد دروازه منادی کرد.

این تیم آخرین بار در دور رفت لیگ برتر، روز ۱۵ دی‌ماه موفق به شکست نفت مسجدسلیمان در آبادان شده بود. صنعت نفت با این پیروزی ضمن دور شدن از جمع تیم‌های قعرنشین، طلسم ۵ ماه و ۱۹ روز بدون پیروزی خود را شکست.

رضا کرمانشاهی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت و آقایان قهرمان نجفی و براتعلی مولوی با نظارت محسن ترکی وی را در امر داوری یاری کردند.

کرمانشاهی، محمد طیبی را از صنعت نفت با کارت زرد جریمه کرد. سرمربی صنعت نفت نیز به دلیل اعتراض از داور این دیدار اخطار دریافت کرد.

پورموسوی در ترکیب این روز تیمش از حامد فلاح‌زاده در چارچوب دروازه استفاده کرد و در سایر خطوط محمد طیبی، امید خالدی، حسین ساکی، مهدی حنفی، محمود مطلق‌زاده، حکیم نصاری، فاخر تهامی، طالب ریکانی، امیرحسین فرهادی و رضا خالقی‌فر را به‌کار گرفت.

در مقابل نیز فراز کمالوند تیم خود را با ترکیب محمدحسین اکبرمنادی، حسین ماهینی، مجتبی لطفی، سعید محمدفرد، کمال‌الدین نیک‌خوی، محمدصادق بارانی، سینا مریدی، امیرحسین حسین‌زاده، مهرداد حیدری، رضا جعفری و مجید علیاری به تقابل با صنعت نفت فرستاد.

بر خلاف سایر مسابقات خانگی صنعت نفت در دوران کرونا، به دلایلی نامشخص آن دسته از اندک هواداران صنعت نفت که همواره در اطراف ورزشگاه این تیم را تشویق می‌کردند، در این دیدرا اجازه حضور در دیوارهای مشرف به ورزشگاه را برای تماشای این دیدار نیافتند.

صنعت نفت آبادان با این پیروزی، ۲۹ امتیازی شد و موقتاً به رده هشتم جدول صعود کرد تا نتایج سایر دیدارهای این هفته مشخص شود.

این تیم در هفته آینده این رقابت‌ها، روز پنجشنبه دهم تیرماه در مسجدسلیمان دربی خوزستان را مقابل نفت این شهر  برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول