اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

خطیبی: دیگر خبری از بازیکن‌سالاری نیست

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: با وجود صحبت‌های زنوزی که گفته بود بازیکن‌سالاری نخواهیم داشت، در این چند سال متأسفانه این قضیه اتفاق افتاد، بازیکن باید در راستای باشگاه کار کند و نظم و انضباط را رعایت کند در غیر این صورت، با بازیکن برخورد می‌کنیم.

خطیبی: دیگر خبری از بازیکن‌سالاری نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رسول خطیبی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی در مقابل پدیده، اظهار کرد: ما بعد از لیگ قهرمانان آسیا، به دلیل مصدومیت‌های بازیکنان‌مان هیچ‌گاه تیم کامل خود را در اختیار نداشتیم که این مسئله کمی به تراکتور آسیب زد. 

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به غایبان تراکتور در دیدار مقابل پدیده، خاطرنشان کرد: مهدی تیکدری به‌خاطر کارت قرمزی که در دیدار سوپر جام گرفت، محروم است و پیمان بابایی، محمدرضا خانزاده و محمد مسلمی‌پور نیز مصدوم هستند و در دیدار مقابل پدیده غایب خواهند بود. 

وی یادآور شد: در دیدار مقابل پدیده و دیدارهای باقی‌مانده تا پایان فصل، ترکیب متفاوتی داریم چند نفر از بازیکنان امید به تیم اضافه شده‌اند که در ادامه از آن‌ها بیشتر استفاده خواهیم کرد، به این بازیکنان اگر میدان داده شود، قطعاً صاحب تجربه خواهند شد و در فصل آینده می‌توانند به تراکتور کمک کنند. 

خطیبی ادامه داد: قطعاً فردا از این بازیکنان جوان استفاده می‌کنیم، ممکن است به‌خاطر میدان دادن به بازیکنان جوان، تاوان بدهیم اما بالاخره باید این جوانان نیز فرصت پیدا کنند تا به تجربه کافی برسند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور عنوان کرد: این چند نفر از این بازیکنان آینده فوتبال آذربایجان هستند و قطعاً به بازیکنان مفیدی برای تراکتور و حتی تیم ملی تبدیل می‌شوند.

وی درباره حواشی عنوان کرد: هواداران می‌دانند که من ابتدای فصل از استقلال پیشنهاد داشتم و در اراک هم راحت بودم اما به خاطر شرایط تراکتور، سریع این پیشنهاد را به خاطر شهرم، زادگاهم و تیم محبوبم قبول کردم.

خطیبی ادامه داد: حرف من این است که مردم می‌دانند که تعصب و غیرت خطیبی از مردم آذربایجان بیشتر نباشد، کمتر نیست، شرایطی که الآن برای تراکتور پیش آمده، ترتیبی پیش آمده که ثباتی چند ساله در تیم به وجود بیاید، این سال‌ها گذشت که در هر سال ۳، ۴ تا مربی می‌آمدند و تیمی که الآن در دست من است، حاصل تفکر چند مربی بوده که در این یکی دو سال روی نیمکت تراکتور نشسته‌اند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور اظهار کرد: سعی می‌کنیم با ظرفیتی که داریم پیش برویم، تعداد اندکی که منافعشان از باشگاه قطع شد حواشی را ایجاد کردند و در فضای مجازی جهت‌دهی کردند، قطعا رسول خطیبی بمیرد، اجازه نمی‌دهد اتفاقات گذشته در تراکتور بیافتد، قرارداد بازیکنانی که می‌خواهیم تمدید می‌شود و البته ۸۰ درصد تیم قرار دارند و با اضافه شدن بازیکنانی که می‌خواهیم، برنامه چند ساله‌ای داریم که آن را عملی می‌کنیم.

وی ادامه داد: برای هماهنگی بازیکنان یک تیم باید چند سال کنار هم بازی کنند، در تمام دنیا بازیکن برای باشگاه تعیین تکلیف نمی‌کند و باید طبق سیاست باشگاه و کادر فنی بازی و تلاش کند، حتی مسی هم برای بارسلونا تعیین تکلیف نمی‌کند و این بارسلونا است که برای مسی تعیین تکلیف می‌کند.

خطیبی تصریح کرد: با وجود صحبت‌های زنوزی که گفته بود بازیکن‌سالاری نخواهیم داشت، در این چند سال متأسفانه این قضیه اتفاق افتاد، بازیکن باید در راستای باشگاه کار کند و نظم و انضباط را رعایت کند و اگر این موارد را انجام دهد، جایگاه بالایی پیش ما دارد و در غیر این صورت، با بازیکن برخورد می‌کنیم، بازیکن باید در راستای هدف‌گذاری باشگاه حرکت کند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه به امید خدا با برنامه‌ریزی دقیق و با حضور منظم به سرعت به سمت هدف خود می‌رویم، اضافه کرد: به این افراد کم که منافعشان از باشگاه قطع شده است می‌گویم که به تراکتور ظلم نکنید، آن‌ها خطیبی و زنوزی را تخریب می‌کردند و بعد از بازی‌های آسیایی، سعی کردند با آمارهای منفی ذهن‌ها را جهت‌دار کنند.

وی عنوان کرد: تلاش می‌کنیم که با برنامه‌ریزی طولانی مدت، باشگاهی را که هواداران می‌خواهند بسازیم، از هواداران می‌خواهم تحمل کنند، چند بازیکن خریدیم که قانونی بوده زیرا قراردادشان با تیمشان تمام شده است و هنوز این بازیکنان به تبریز نیامده‌اند اما باشگاه آن‌ها درخواست رضایت‌نامه کرده‌اند، آن‌ها بازیکنانی باکیفیت هستند و با چهار بازیکن خارجی که جذب کردیم، تیمی قدرتمند را می‌سازیم.

خطیبی متذکر شد: من در این نشست خبری ترکی صحبت کردم زیرا رسانه‌های پایتخت فقط به استقلال و پرسپولیس می‌رسند و حتی در بازی‌هایی که ما با این تیم‌ها داریم، از پیشکسوتان این باشگاه‌ها استفاده می‌کنند تا در خصوص تیم ما نظر دهند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول