اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مشکلات آب روستاهای دیشموک پی‌گیری شود

امام جمعه دیشموک گفت: مشکلات آب روستاهای دیشموک پیگیری شود‌.

مشکلات آب روستاهای دیشموک پی‌گیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، حجت‌الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی گفت: یکی از مصادیق تقوا رعایت حق الناس بوده که در انتخابات انواع دروغ ها، تهمت ها بود و حق الناس رعایت نشد. 

راوند افزود: برخی از رأی دهندگان از بیرون وارد شهر دیشموک شده و رأی دادند و حضور افراد غیر مسئول در شعب اخذ رای و تعطیلی بیش از ۸ ساعت شعب و قطعی برق و سو مدیریتها  از جمله مشکلاتی بود که از دادستان محترم استان درخواست داریم که ورود کنند و با متخلفان برخورد کند از کسانی که اگر اعتراض دارند از طریق قانون پیگیری میکنند تشکر می‌کنم و از کسانی که اسمشان به عنوان منتخب مردم از صندوق بیرون آمد آرزوی توفیق دارم.

وی ادامه داد: از پیگیری های نماینده ولی فقیه مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان  و امام جمعه شهرستان کهگیلویه فرمانده سپاه پاسداران شهرستان و بخش و پرسنل آنها و بسیجیان که سه شبانه روز در بخش مستقر بودند نیروی انتظامی شهرستان، دادستان محترم شهرستان، نیروهای اطلاعاتی در روز انتخابات تقدیر و تشکر می شود.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به رقم زدن انتخابات حماسی ملت ایران طبق بیانات مقام معظم رهبری گفت: این انتخابات نظر خداوند دانا و توانا بر ایران اسلامی بود.

راوند ادامه داد: یکی از مؤلفه های اصلی انگیزه خدایی با خدمت به مردم به‌ صورت جهادی و امید آفرین محقق می شوند.

امام جمعه دیشموک وجود چندعامل را سبب عدم مشارکت برخی از مردم دانست و گفت: شیوع بیماری کرونا، سیاه نمایی در خصوص خدمات نظام اسلامی ، فاصله طبقاتی مدیران با مردم ، مدیریت ضعیف در برگزاری انتخابات در بخش دیشموک و وجود مشکلات معیشتی در دولت فعلی سبب ایجاد بی نظمی ها در حضور مردم شده است.

وی افزود: با وجود مشکلات ذکر شده اما حضور حماسی مردم سبب ناکامی دشمنان و خنثی شدن توطئه تحریم انتخابات شده است.

راوند با اشاره به تولید داخلی واکسن ایرانی ادامه داد: این واکسن از اول تیرماه در اختیار مردم جهت واکسیناسیون عمومی قرار گرفته که چنین دستاوردی سبب تحقق شعار ما می توانیم شده است.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک  با اشاره به آتش سوزی جنگل ها و مراتع در چندین نقطه بخش دیشموک گفت: بخش عظیمی از ثروت خدادادی به خاطر سهل انگاری مردم و مسئولان و به علت نبود تجهیزات حفاظتی از بین رفته است.

وی افزود: نیاز است مسئولان استانی تجهیزات لازم را در جهت خاموش کردن آتش در اختیار منابع طبیعی دیشموک قرار دهند.

راوند با اشاره به مشکلات آب و قطعی ده روزه آن در برخی از روستاها ادامه داد: از مردم خواستار مصرف بهینه آب و عدم استفاده از آب شرب برای مصارف دیگر هستیم.

راوند بیان کرد: از مسئولان استانی چندین بار خواستار حضور در بخش دیشموک جهت بررسی مشکلات حوزه آب بوده ایم ولی هیچ گونه توجهی تاکنون نشده است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول