اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

واکنش امام جمعه بوشهر به وضعیت کارگران نفت و گاز

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: از مسئولان وزارت نفت درخواست می‌شود پیرامون وضعیت حقوقى و حق مشاغل تلاشگران عرصه نفت و گاز اقدامات مناسب و درخور داشته باشند و با توجه به کار سخت آنان مزایای مناسب در نظر بگیرند.

واکنش امام جمعه بوشهر به وضعیت کارگران نفت و گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حماسه انتخابات برگ زرین دیگری بر کتاب تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران افزود و مردم ایران با تمام توطئه‌های جهان استکبار در وضعیت کرونایی و مشکلات در انتخابات حضور شکوهمند داشتند و از انقلاب اسلامی و آرمان‌ها و ارزش‌های آن با هدایت‌های مقام معظم رهبری حمایت و حراست کردند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عنوان کرد: از رئیس جمهور منتخب آیت‌الله رئیسی تقاضا می‌شود درباره رفع مشکلات اقتصادی، شایسته‌ سالاری، مبارزه با فقر، فساد و تبعیض، ‌عدالت‌خواهی‌ اشتغال، توسعه و پیشرفت ایران با برنامه‌ریزی دانش بنیان و مدیریت جهادی، تلاشی کارآمد داشته باشد و استان ولایتمدار بوشهر را به‌طور ویژه مورد توجه قرار دهند.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران باوفایش افزود: امیدوارم قوه قضاییه که یکی از ارکان اساسی نظام مقدس اسلامی است در عرصه ‌عدالت‌خواهی‌ و مبارزه با فساد و پیشگیری از جرائم موفق باشد.

صفایی بوشهری به روز جهانی مبارزه با مخدر پرداخت گفت: یکی از عوامل بحران زندگی فردی و اجتماعی جامعه امروز جهان و ایران، مسئله اعتیاد است که مبارزه قاطع و بنیادین با این پدیده شوم و عوامل تولید و توزیع آن یک ضرورت ملی و بین‌المللی است.

وی ادامه داد: بی تردید آموزه‌ها و تربیت صحیح نوجوانان و جوانان و توجه خانواده‌ها به فرزندان و رفع مشکلات اجتماعی و اقتصادی از دیگر عناصر رفع و پیشگیری از این بلای خانمان‌سوز است.

این مقام مسؤول با قدردانی از محیط‌بانان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عرصه تصریح کرد: محیط‌بانان پاسداران حریم سلامت محیط زیست جغرافیای ایران هستند که لازم است به عرصه مهیاسازی امکانات محیط‌بانی و حقوق و مزایای کارکنان این حوزه توجه ویژه شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: از مسئولان عرصه بهداشت و درمان تقاضا می‌شود پیرامون مدیریت وضعیت کرونایی استان و رفع وضعیت نگران کننده آن در استان اقدام ویژه و فوری کنند و در این راستا نقش مردم در رعایت کارآمد دستورالعمل‌های بهداشتی برای مانع بیماری و حفظ محیط اجتماعی مهم و تأثیرگذار است.

صفایی بوشهری توجه به مشکلات حوزه کارگری در عرصه صنعت نفت را مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: از مسئولان وزارت نفت درخواست می‌شود پیرامون وضعیت حقوقى و حق مشاغل تلاشگران عرصه نفت و گاز اقدامات مناسب و درخور داشته باشند و با توجه به کار سخت آنان مزایای مناسب در نظر بگیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول