اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

امام جمعه مهریز: اقتدار ایران همچنان در نه گفتند به آمریکاست

امام جمعه مهریز با بیان این که همراهی مردم لازمه دولت مردمی ایران قوی است، گفت: اقتدار رئیس جمهور منتخب با حمایت مردمی کمر بدخواهان ایران اسلامی را می شکند.

امام جمعه مهریز: اقتدار ایران همچنان در نه گفتند به آمریکاست

به گزارش خبرگزاری فارس در مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک خلق حماسه پر شور ملت ایران در هفته گذشته اظهار کرد: مردم ایران مبارزه های آیت الله رئیسی  را در مقابله با فساد مشاهده  و به عملکرد او در این زمینه رأی دادند. 

وی افزود: حضورپرشور مردم در انتخابات نقش های دشمن را که از ماه ها قبل برای شرکت  آنها در این سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری نقشه کشیده بودند برملا و خنثی کرد 

امام جمعه مهریز گفت یکی از مهمترین الزامات موفقیت جریان انقلابی در مسیر تحقق دولت اسلامی را همراهی مردم دانست و ادامه داد: این موضوع مورد تأکید رئیس جمهور منتخب مردم نیز قرار گرفته است و اصلی ترین هدف را در کار خود حفظ کرامت ملت قلمداد کرده اند. 

حجت الاسلام محی الدینی تصریح کرد: ملت ایران با تفکر« ما می توانیم» توانست در جنگ پیروز شود؛ همچنین در امر هوافضا به دستارهای بزرگی دست پیدا کند و هم اکنون در زمینه تولید واکسن کرونا جزء چهار کشور تولید کنند جهان باشیم.   

محی الدینی بیان کرد: اقتدار رئیس جمهور منتخب مردم در پاسخ خیر به سوال خبرنگارآمریکایی در خصوص دیدار با رئیس جمهور آمریکا کمر دشمن را شکست.

امام جمعه مهریز ادامه داد: کشور ایران در هرشرایطی به هیچ دولت و کشوری باج نمی دهد و هرکجا بخواهند سو استفاده کنند مشت محکمی به دهنشان خواهیم زد. 

وی با تبریک و گرامیداشت آغاز قوه قضایه و هفته عدالت به ویژگی‌های شهید بهشتی اشاره و خاطرنشان کرد: ایشان از شخصیت های طراز اول انقلاب و نظام اسلامی بودند  که  بر سه محور خداخواهی، ولایت مداری و قانون مداری تلاش  می کردند.

امام جمعه مهریز افزود: مهم ترین وظیفه قوه قضایه مباره با فساد است که خدا روشکر دستگاه قضای در کشور و شهرستان مهریز به این وظیفه خود به خوبی عمل کرده است.   

محی الدینی در پایان از سازمان تأمین اجتماعی استان گلایه و تصریح کرد: مردم برای ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی هزینه کردند و مسئولین برای احداث آن قول مساعد داند چرا هنوز از احداث درمانگاه خبری نیست.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول