اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

آغاز نبرد نماینده گیلان در لیگ برتر فوتبال ساحلی

مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور (فصل۱۴۰۰) از نیمه دوم تیرماه جاری در دو گروه آغاز می‌شود که بازیکنان تیم خزر رودسر در مقابل رقبای خود آزمون سختی پیش رو دارند.

آغاز نبرد نماینده گیلان در لیگ برتر فوتبال ساحلی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تمرین نماینده فوتبال ساحلی استان گیلان برای حضور در این رقابت‌های فشرده، از ماه‌ها قبل زیرنظر کادرفنی و بازیکنان بومی و جذب شده، طبق برنامه آغاز شد ولی به دلیل حریفان آماده و مدعی از سایر مناطق کشور کار شاهین خزر رودسر نسبت به گذشته سخت به نظر می‌رسد.

انتظار می‌رود نماینده فوتبال ساحلی استان گیلان از همان ابتدای شروع لیگ در ۱۵ تیرماه جاری همراه با برنامه‌ریزی دقیق در تمامی مسابقات و شناخت از رقبای خود برای دفاع از جایگاه این رشته با درایت و قدرت پای در میدان مسابقات بگذارند.

قطعا نماینده فوتبال ساحلی گیلان در لیگ امسال ماموریت‌های فرهنگی و ورزشی خود را در خانه و بیرون از آن به خوبی انجام می دهند و باید مسؤولان اجرایی، ورزشی و خبرنگاران و فعالان این بخش مهم نسبت به حمایت و تقویت تیم‌ها رسالت خود را برای همراهی و تداوم افتخارآفرینی انجام دهند.

این مسابقات در دو گروه پنج تیمی به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت برگزار می‌شود که در گروه اول تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش، شهرداری بندرعباس، شهریار ساری، دریانوردان بوشهر و ایفاسرام اردکان حضور دارند و در گروه دوم شاهین خزر رودسر با تیم‌های صنعت فرش حداد اصفهان، پارس جنوبی بوشهر، پاس گناوه و سپاهان سمنان هم گروه است.

هفته نخست این رقابت ها ۱۵ تیر ۱۴۰۰ برگزار می شود و بر اساس اعلام این سازمان شاهین خزر رودسر ساعت ۲۰:۳۰ روز سه شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰ در اصفهان مقابل صنعت فرش حداد اصفهان قرار خواهد گرفت.

هفته دوم این رقابت ها هم یکشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد که شاهین خزر رودسر میزبان پارس جنوبی بوشهر خواهد بود.

هم‌اکنون وضعیت فوتبال ساحلی گیلان در جایگاه  خوبی قرار دارد و چرخ باشگاه خزر رودسر به همت تلاش فراوان علاقمندان این باشگاه می‌چرخد، ولی نیازمند حمایت مسئولان محلی و استانی است.

با توجه به روند خوب ساخت ورزشگاه ساحلی شهرداری رودسر، امید است امسال رودسر میزبان رقابت های ساحلی بوده و بازی های شاهین خزر در خانه برگزار شود.

استان گیلان با دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر جمعیت هم اکنون۴۸ هیات ورزشی و ۱۲۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول