اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

امام جمعه ابرکوه: انتخابات «نه» بزرگ به جنگ احزاب، اصحاب تحریم و فتنه بود

امام جمعه گفت: انتخابات جمعه یک «نه» بزرگ به جنگ احزاب، اصحاب تحریم و فتنه چه در خارج و داخل کشور بود. احزابی متشکل از منافقین، لیبرال‌ها، سلطنت طلبان، بریدگان داخلی، ملی گرایان و عناصر کم جنبه و ناسپاس که بخاطر عدم احراز صلاحیت مشارکت نکردند.

امام جمعه ابرکوه: انتخابات «نه» بزرگ به جنگ احزاب، اصحاب تحریم و فتنه بود

به گزارش خبرنگار فارس از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰، اظهار کرد: دشمنان که خواب مشارکت ۲۰ درصدی را می دیدند پس از مشارکت مسئولانه حدود ۵۰ درصد مردم، به شدت عصبانی شده و بر علیه ملت ناسزاگویی کردند.

امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: پیام شادباش رهبر معظم انقلاب به مناسبت حضور حماسی مردم در انتخابات ۱۴۰۰ پیام واقع بینانه با نگاهی رو به جلو و امیدوار کننده و فرصت محور بود؛ چرا که ایشان در این پیام، توصیه قدردانی و خدمتگزاری مسئولین به کشور و نظر داشتن انگیزه های خدایی در خدمت به ملت را داشتند.

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر اینکه فرصت شناسی، رکن مدیریت موفق در کشور است، ابراز کرد: مدیر فرصت شناس می تواند فرصت آفرین و فرصت ساز باشد و مدیر بی تدبیر فقط فرصت سوزی می کند. همچنین امیدآفرینی و کار و تلاش جهادی رمز توفیق در مدیریت کشور و رمز حرکت به پیش و محوری ترین توصیه در بیانیه گام دوم مقام رهبری است.

حسینی یادآور شد: دلایل عدم حضور در انتخابات کرونا، نارضایتی از ضعف 8 ساله مدیریت کشور، فاصله گرفتن مسئولین از مردم یا اثر پذیری از تبلیغات بیگانه در دمیدن روح یاس و ناامیدی در بدنه  ملت و در نهایت به هر دلیلی که باشد، نباید  پیام نیامدن واجدین شرایط را نشنیده گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری کاهش مشارکت مردم را نشان از فاصله گرفتن آنان دانستند و این برای مسئولین هشدار است؛ چرا که سرمایه اصلی جمهوریت نظام، مردم هستند. گرچه نیامدن نیمی از جمعیت رأی دهنده نشانه اعتراض به مسئولین نظام است نه نشانه اعراض از نظام. لذا نشانه اعتراض و دلخوری هم شنیدنی و بر طرف شدنی است.

خطیب جمعه ابرکوه اذعان کرد: امید است مسئولین بدون خودسانسوری در مسیر آسیب شناسی حرکت کرده و همه به سهم خود در بخش های قضاییه، مجریه و مقننه کشور برای برطرف کردن این آسیب ها تلاش و عبرت های انتخابات ۱۴۰۰ را در ذهن و عمل  ثبت کنند.

 وی با اشاره به بحث اجلاس وین، عنوان کرد: برخی خبرها مبنی بر آمادگی آمریکا برای لغو تحریم ها است؛ اما به نظر می رسد هنوز ما در عالم زود باوری هستیم. قطعا آمریکا به دنبال لغو کامل تحریم ها نیست؛ بلکه به دنبال  توقف کوتاه مدت است که مورد قبول ایران نیست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه تصریح کرد: آمریکا زیر بار اداء حق ملت ایران حتی راستی آزمایی واقعی هم نمی رود و حرف  لغو گام به گام تحریم ها دارد و حاضر نیست برای عدم خروج مجدد از برنامه، ضمانت هم بدهد.

حسینی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه، گفت: در فرصت کوتاه حضور تحول بخش رئیس قوه قضاییه در این دستگاه تحول عظیم و عمیقی ایجاد شد و با مظاهر فساد داخل این قوه و نیز در دیگر مراکز با جدیت برخورد شد. مردم با جدیت و قاطعیت ایشان برای نجات نظام از چنگ سودجویان زالو صفت امیدوار شدند و با طرح نامزدی برای ریاست جمهوری و تصدی ریاست قوه مجریه که اساس مسائل کشور است مشتاقانه به ایشان رأی قاطع دادند.

انتهای پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول