اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

جنایت‌های آمریکا علیه ملت‌های مسلمان و غیر مسلمان قابل انکار نیست

امام جمعه موقت ورامین گفت: آمریکا علیه ملت‌های مسلمان و غیرمسلمان حتی علیه ملت خودش و سیاه پوستان آمریکایی جنایت‌های زیادی را مرتکب شده است و سردمداران مست آمریکا بدون هیچ مانعی هر جنایتی را مرتکب شده‌اند.

جنایت‌های آمریکا علیه ملت‌های مسلمان و غیر مسلمان قابل انکار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار کرد: یکی از دلایل اعجاز قرآن دعوت به تحدی و مبارزه است، قرآن معجزه همیشه جاوید پیامبر اسلام می‌باشد که نه تنها در دوران حیات پیامبر بلکه پس از رحلت ایشان تاکنون این اعجاز همچنان باقی مانده و جهات مختلفی برای اعجاز قرآن وجود دارد.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین اعجازها، دعوت به تحدی است یعنی درخواست آوردن مانند قرآن و تمام کسانی که می‌گویند این قرآن از سوی خدا و معجزه نیست، یک سوره یا ۱۰ آیه مثل قرآن را بیاورند که هرگز نخواهد توانست چرا که قرآن معجزه است و از سوی خداوند نازل شده است.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به گرامیداشت هفته قوه قضائیه افزود: به همه دست اندرکاران دستگاه قضائی خداقوت عرض می‌کنیم این ایام که منتهی می‌شود به هفتم تیر ماه به عنوان هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است و به همین مناسبت برنامه‌های مختلفی توسط مسؤولان قضائی انجام می‌شود.

محمودی با اشاره به اقدامات دستگاه قضائی ادامه داد: کار قضاوت بسیار سنگین است و اقدامات قضائی طی سال‌های اخیر شرایط ویژه‌ای پیدا کرده که امیدواری مردم را دو چندان نموده و برخورد قاطع با دانه درشت‌ها، مفسدان اقتصادی و احیای تولید در کارخانجات از اقدامات ارزشمند این دستگاه بوده است که ما در منطقه خود شاهد احیای مجدد کارخانه‌های شیر و کارخانه قند بوده‌ایم و باید از این اقدامات تشکر کنیم.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران و بمباران شیمیایی سردشت توسط رژیم بعث عراق بیان کرد: این موارد از جمله رخدادهای این هفته می‌باشد و باید متذکر شویم که تمام این جنایات با حمایت‌های رژیم مستکبر آمریکا صورت گرفته است.

امام جمعه موقت ورامین عنوان کرد: آمریکا علیه ملت‌های مسلمان و غیرمسلمان حتی علیه ملت خودش و سیاه پوستان آمریکایی جنایت‌های زیادی را مرتکب شده است و سردمداران مست آمریکا بدون هیچ مانعی هر جنایتی را مرتکب شده‌اند.

محمودی افزود: امروز دیگر شرایط فرق کرده و حتی خود صاحب نظران آمریکایی معتقد هستند آمریکا در سراشیبی افول و فروپاشی قرار گرفته است و خون مظلومان جهان گریبان‌گیر آمریکا و صهیونیست‌ها خواهد شد و مرگ آمریکا فرا خواهد رسید، آن روز تاریخی این فریاد کوبنده «مرگ بر آمریکا» فراموش نخواهد شد.

وی با بیان اینکه وضعیت رد و تأیید صلاحیت‌ها اصلاً با بی‌توجهی نبوده و نیست بیان کرد: از طرفی هم نگرانی جدی در مورد خرید آرا در انتخابات وجود دارد من از مستندات بی‌اطلاع هستم و این وظیفه دستگاه‌های اطلاعاتی و قضائی است ولی باید عرض کنم که باید از مردم رفع نگرانی شود و خرید و فروش آرا و برخی تخلفات قابل قبول نیست.

امام جمعه موقت ورامین گفت: از مسؤولان انتخاباتی که برای رفع این نگرانی‌ها برخی صندوق‌ها را بازشماری می‌کنند، تشکر می‌کنم. باید اعتماد مردم به انتخابات حفظ شود و اگر خرید و فروش اتفاق افتاده با قدرت قانون برخورد شود تا از سلامت انتخابات مطمئن شویم.

محمودی افزود: نکته مهم دیگر این است که امروز روز کار و تلاش برای خدمت به مردم و جبران خسارات گذشته است باید همه نیروهای انقلابی دست به دست یکدیگر بدهند و به فکر خدمت به مردم باشند خداوند یک بار دیگر انتخاب دستگاه اجرایی را با رأی آگاهانه مردم به دست عناصر انقلابی سپرده است.

وی خاطر نشان کرد: حالا وقت عمل و کار است باید دولت انقلابی و جهادی با تجربه شکل بگیرد، خوشبختانه رئیس جمهور منتخب اعلام کرده است بر اساس شایسته سالاری تصمیم خواهند گرفت، امید است با لطف الهی و با تصدی مدیران کارآمد و دلسوز شاهد اتفاقات مبارکی باشیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول