اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

سرمربی فولاد سیرجان: می‌خواهیم بهترین تیم ایران باشیم/جذب دو بازیکن خارجی در فولاد

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: قصد دارم ساختار تیم را حفظ کنم و با تلاش زیاد، بازی‌های خوبی به نمایش بگذاریم و با کمترین هزینه بهترین نتیجه بگیریم.

سرمربی فولاد سیرجان: می‌خواهیم بهترین تیم ایران باشیم/جذب دو بازیکن خارجی در فولاد

 به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، سعید رضایی سرمربی جوان تیم والیبال فولاد سیرجان در مورد علت پذیرش تیم والیبال سیرجان گفت: والیبال سیرجان پتانسیل بسیار خوبی دارد، مجموعه‌ای که هستند دارای صداقت در گفتار و کردار هستند و حیف بود که این تیم منحل شود.

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان ادامه داد: تیم فولا بعد از قهرمانی شرایطی برایش به‌وجود آمد که تیم، اکثر مهره‌های اصلی خود را از دست داد و شرایط برای ما سخت شده و اکثر بازیکنان صاحب تیم شدند اما در این شرایط هدایت فولاد سیرجان را پذیرفتم و با اعتقاد به توان خودم و مجموعه فولاد سیرجان کار را شروع کردیم.

وی عنوان کرد: با توجه به‌ حضورمان در جام باشگاه‌های آسیا و در جهت تقویت تیم، دو بازیکن خارجی را به تیم فولاد اضافه می‌کنیم و به‌دنبال جذب بازیکنان باکیفیت داخلی نیز هستیم.

 رضایی در رابطه با بازیکنان بومی و سیرجانی و آنهایی که از تیم جدا شده‌اند نیز گفت: بازیکنان بومی خوبی در تیم هست؛ من سعی می‌کنم به جوان‌های  بومی میدان بدهم و پشتوانه‌ای خوب برای تیم مهیا کنیم، بعضی به‌دلایلی تصمیم به رفتن گرفتند، دنبال این هستیم که سعید رنجبر بازیکن سیرجانی فولاد که به رامسر رفته را برگردانیم. از پتانسیل و تجربه مربیان و بازیکنان سیرجانی استفاده می‌کنم و فقط یک مربی به همراه خودم به سیرجان می‌آورم.

 وی در مورد قهرمانی فصل قبل تیم گفت: تیم فصل گذشته سیرجان از نگاه کارشناسان یک تیم معمولی بود که با اتفاقات والیبال قهرمان شد، برای قهرمانی این تیم زحمات زیادی کشیده شد که نباید نادیده گرفت و من قصد دارم ساختار تیم را حفظ کنم و با تلاش زیاد، بازی‌های خوبی به نمایش بگذاریم و با کمترین هزینه بهترین نتیجه بگیریم.

رضایی افزود: نگاه من به تیم‌های پایه یک نگاه ویژه است و توجهی خاص به جوانان دارم؛ ما باید برای والیبال سیرجان بازیکنانی را تربیت کنیم که سال‌ها برای این شهر بدرخشند و اگر شایسته باشند، قطعا از آنها در ترکیب‌مان  استفاده خواهیم کرد.

همچنین محمدرضا شریف‌پور مدیر تیم فولاد سیرجان و رئیس هیأت والیبال شهرستان سیرجان هم در این نشست خبری درباره برگزار نشدن جشن قهرمانی گفت: دوست داشتیم جشن قهرمانی برگزار کنیم اما شرایط کرونایی و تعلل فدراسیون والیبال در اهدای جام موجب شد که این جشن برگزار نشود و هنوز فدراسیون والیبال جام قهرمانی والیبال را به ما تحویل نداده است.

وی در مورد حامی تیم گفت: خوشبختانه امسال مسؤولان فولاد تعهد داده‌اند که هرساله از تیم والیبال حمایت کنند، اما باید ساختار تیم‌داری را عوض کنیم و به‌صورت یک باشگاه عمل کنیم تا از لحاظ اعتبار و بودجه دچار مشکل نشویم.

شریف‌پور  در مورد جدایی سرمربی موفق فصل قبل توضیح داد: تعلل ما در مورد عقد قرار داد و همچنین مبلغ پیشنهادی تیم ارومیه سبب شد بازیکنان و آقای تندروان ارومیه را انتخاب کنند و موضوع دیگری که باید اشاره کنم این است که ارومیه یکی از قطب‌های والیبال کشور است و اگر ارومیه قهرمان شده بود، سه روز در این شهر جشن برگزار می‌شد.

وی متذکر شد: تمام مردم و مسؤولان ارومیه عاشق والیبال هستند و همین جذابیت‌ها و قرارداد سنگین سبب رفتن بازیکنان و سرمربی ما شد و من در پیگیری امور فولاد در سیرجان تنها بودم و از آن طرف تمام استان و شهر ارومیه به‌دنبال جذب مربی و بازیکنان ما بودند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول