اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

یادمان شهدای گمنام بوستان ملت رشت در سریع‌ترین زمان ممکن تکمیل شود

فرمانده سپاه قدس گیلان اتمام یادواره‌های شهدا گمنام را یکی از اولویت‌های مسؤولان در گیلان دانست و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته باید یادمان شهدای گمنام بوستان ملت رشت با همکاری شهرداری و سپاه و سایر ارگان‌ها در اسرع وقت به افتتاح برسد.

یادمان شهدای گمنام بوستان ملت رشت در سریع‌ترین زمان ممکن تکمیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سامانه «فارس من» با هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی شده و در سریع‌ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد.

«به فراموشی سپردن ساخت یادمان شهدای گمنام پارک ملت رشت» یکی از موضوعاتی بود که از طریق مخاطبان در سامانه فارس من ثبت شد.

مخاطب در این سوژه مطرح کرده است که «دو شهید گمنام در دوران دفاع مقدس که جان خود را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند در بوستان پارک ملت رشت در خاک آرامیده‌اند ولی علیرغم اینکه این پارک روبه روی ساختمان بنیاد شهید استان گیلان قرار دارد و با گذشت چندین سال هنوز مقبره‌اش ساخته نشده است.»

به همین منظور فرمانده سپاه قدس گیلان عصر امروز از روند احداث یادمان شهدای گمنام بوستان ملت رشت بازدید به عمل آورد.

سردار محمد عبدالله پور در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، با بیان اینکه جمهوری اسلامی اقتدار و استحکام خود را مدیون خون پاک شهیدان است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون پاک شهیدان به مسیر خود ادامه داده و این شهدا در بزنگاه‌های حساس به استقلال و ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک کردند.

وی اتمام یادواره‌های شهدا گمنام را یکی از اولویت‌های مسؤولان در گیلان دانست و گفت: در ماه گذشته و با تلاش‌های صورت گرفته توسط سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان یادمان شهدای مسکن مهر رشت به بهره‌برداری رسیده و در تلاشیم  یادمان شهدای گمنام بوستان ملت رشت هم بهره‌برداری برسد.
 


فرمانده سپاه قدس گیلان نقش همکاری نهادها در اتمام یادمان شهدای گمنام در سرتاسر گیلان را بسیار مهم دانست و افزود: در اتمام یادمان شهدای گمنام مسکن مهر رشت  همکاری ویژه شهرداری رشت و بسیج سازندگی بسیار نمایان بوده این یادمان نمادی از همکاری مشترک چند دستگاه در کنار هم بوده است.


عبدالله پور با تأکید بر لزوم اتمام تکمیل یادمان شهدای گمنام بوستان ملت رشت، تصریح کرد: اتمام این بوستان یکی از درخواست‌های مهم مردم رشت و گیلان از متولیان امر بوده لذا با پیگیری‌های صورت گرفته باید یادمان شهدای گمنام بوستان ملت رشت  با همکاری شهرداری و سپاه و سایر ارگان‌ها امیدواریم این یادمان نیز در اسرع وقت به افتتاح  برسد زیرا ادامه داشتن این وضعیت زیبنده گیلان نیست.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول