اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ثبت نام دریافت ودیعه مسکن تا شهریورماه

معاون مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی همدان گفت: ثبت‌نام دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن از خردادماه آغاز شده و تا شهریور ادامه دارد.

ثبت نام دریافت ودیعه مسکن تا شهریورماه

مجید صالحی امیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: ثبت‌نام دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن از ۲۶ خردادماه آغاز شده و همه مستاجران واجد شرایط دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن می‌توانند از این تاریخ به سامانه https://tem.mrud.ir  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی به نکاتی در خصوص ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات اشاره کرد و گفت: سقف تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن در استان همدان ۲۵ میلیون تومان است و متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متاهل یا سرپرست خانوار باشند.

معاون مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی همدان گفت: متقاضیان باید دارای اجاره‌نامه رسمی یا اجاره‌نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری باشند.

وی با بیان اینکه تاریخ انعقاد اجاره‌نامه واحد مسکونی باید مربوط به ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ باشد یادآور شد: چنانچه متقاضی تا حداکثر دو هفته از تاریخ معرفی به شعب بانکی نسبت به تکمیل مدارک خود و ضامنین اقدام نکنند، نسبت به رد درخواست متقاضی اقدام می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه مهلت دریافت ودیعه مسکن تا پایان شهریورماه است عنوان کرد: متقاضیان از لحظه ثبت‌نام دو هفته مهلت تکمیل مدارک دارند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول