اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا در هفته قوه قضاییه در ورامین

همزمان با هفته قوه قضاییه آیین گلباران و تجدید میثاق مسؤولان قضایی شهرستان ورامین با آرمان‌های شهدا صبح امروز برگزار شد.

تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا در هفته قوه قضاییه در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، در این مراسم که رئیس دادگستری، دادستان، امام جمعه موقت، فرمانده سپاه، نیروی انتظامی و کارکنان مجموعه قضایی شهرستان ورامین حضور داشتند، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین طی سخنانی گفت: کارکنان دستگاه قضا ادامه دهنده راه و روش شهید بهشتی و یاران ایشان هستند و در این راه هر چقدر تلاش ما باعث خوشحالی مردم گردد مصداق چشاندن طعم ناب اسلام محمدی است که مردم از آن بهره مند می‌شوند.

وی با تقدیر از حضور مسؤولان قضایی در آیین تجدید میثاق با شهدا گفت: اگر شهدا و ایثارگری آن‌ها نبود ما نیز اکنون در این کسوت و مقام نبودیم و باید در همه مراحل زندگی از شهدا استمداد بطلبیم.

امام جمعه موقت ورامین دشمن شناسی و اهداف آن‌ها در خصوص نابودی کشور را مهم دانست و تصریح کرد: شرایط اکنون حساس است، دشمنان بسیاری از خارج و داخل داریم، دشمن بیدار و در حال فعالیت است، و نمونه آن فعالیت آن‌ها در خصوص حمله به مراکز حساس ما می‌باشد که باید در این خصوص بیشتر دقت کرد.

محمودی با اشاره به وظایف حساس دستگاه قضا در کشور نیز بیان کرد: قضاوت و برخورد با مجرمین و دستگیری از حقوق مردم وظیفه شما است، مسند شما در بحث قضاوت مسند امیر المومنین (ع) می‌باشد.

وی افزود: حضور مردم و انتخاب شایسته آن‌ها در انتخابات و حضور آیت الله رئیسی نقطه امید و نگاه جدیدی بود و ضمن تقدیر از زحمات بی‌شمار عزیزان، سعی گردد در قضاوت‌ها فقط خداوند و حق الناس مردم دیده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ورود دستگاه قضا به حمایت از تولید را عمل به منویات رهبری معظم انقلاب دانست و ادامه داد: دو اتفاق مبارک خرداد ماه در ورامین یکی بازگشایی مجدد کارخانه شیر وارنا و دیگری کارخانه قند موجب خشنودی مردم، تولید کنندگان و کارگران شد.

وی بیان کرد: لازم است این حمایت‌ها ادامه پیدا کند تا به امید خدا بتوانیم ضمن ایجاد اشتغال و حمایت از تولید داخل، کشور را از لحاظ وابستگی به نفت نجات دهیم و اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری معظم انقلاب را بر پایه تولید داخل و صادرات پویاتر کنیم.

امام جمعه موقت ورامین در پایان در خصوص تخلفات صورت گرفته در انتخابات شورای شهر عنوان کرد: بحث خرید و فروش آرا باید از ذهن‌ها پاک شود، اگر موردی هست برخورد و اگر نیست باید به مردم ثابت شود که چنین چیزی رخ نداده است، امیدواریم با اهتمام دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و قضایی اگر تخلفی صورت گرفته است سریعاً برخورد شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول