اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

جمع‌آوری 337 معتاد در کردستان/کشف 330 کیلو مواد مخدر

فرمانده انتظامی کردستان گفت: 337 نفرمعتاد در سه ماهه نخست امسال در سطح استان جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل داده شده‌اند.

جمع‌آوری 337 معتاد در کردستان/کشف 330 کیلو مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار علی آزادی پیش از ظهر امروز در نشست تعاملی با استاندار کردستان که به مناسب هفته مبارزه با اعتیاد برگزار شد،به اقدامات و فعالیت‌های انتظامی استان در راستای مبارزه با مواد مخدر در سه ماهه امسال پرداخت و گفت: 330 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف و 865 نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر و معتادان متجاهر در بازه زمانی ذکر شده در استان جمع‌آوری شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کردستان اضافه کرد: از ابتدای سال‌جاری تا کنون 337 نفر معتاد در سطح استان جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل داده شده‌اند.

وی از اعتیاد به عنوان ریشه بسیاری از جرائم در جامعه نام برد و گفت: باید گام‌های موثری در مسیر آموزش و آگاه‌سازی همگانی در مورد آسیب‌های مصرف مواد مخدر به ویژه در بین جوانان برداشته شود.

فرمانده انتظامی کردستان اضافه کرد: مصرف مواد مخدر علاوه بر تأثیری که بر افزایش میزان جرایم و در نتیجه کاهش امنیت در جامعه دارد، همه ساله بخش قابل توجهی از منابع انسانی و اقتصادی جوامع به صورت مستقیم و غیر مستقیم را به خود اختصاص می‌دهد.

وی با بیان اینکه همواره نیروی انتظامی به عنوان رکن مقابله با این پدیده شوم، سعی داشته با وجود تمام محدودیت‌ها و در راستای سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با ایثار و از خودگذشتگی، به مبارزه فراگیر با مواد مخدر و سوداگران مرگ بپردازد تصریح کرد: در همین راستا ناجا با تقدیم بیش از 3 هزارو 800 شهید و بیش از 13 هزار جانباز پرچمدار مقابله با مواد مخدر است.
 

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول