اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

حل مشکل 3 واحد تولیدی با کمک دستگاه قضایی

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: مشکل 3 واحد تولیدی با کمک دستگاه قضایی حل شد.

حل مشکل 3 واحد تولیدی با کمک دستگاه قضایی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در هفتمین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری استان زنجان اظهار کرد: بررسی مشکلات این  سه واحد تولیدی که از شرکتهای مهم در استان هستند همزمان با هفته قوه قضاییه در دستور کار ستاد قرار گرفت.

وی با بیان اینکه حمایت از تولید از برنامه‌های دوره تحول قوه قضاییه است، افزود: اهتمام برای تحقق  شعار سال از سوی مسؤولان با اقدام، رویکردی عملی پیدا می‌کند نه با شعار و نصب بنر و دستگاه قضایی استان در این موضوع با قدرت و جدیت به وظیفه خود عمل می‌کند و تمام تلاش و پیگیری خود را برای حمایت از تولید، رفع موانع تولید و پشتیبانی بکار خواهد گرفت.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه شرکت ترانسفو زنجان شرکتی فرا ملی با ایجاد ۵ هزار فرصت شغلی  است، اظهار کرد: این شرکت در گذشته با مشکلاتی عدیده‌ای مواجه بود که با ورود قوه قضاییه و شخص رئیس قوه قضاییه این مشکل برطرف شد و امروز این شرکت با این تعداد کارگر مشغول به کار، تولید و ارزآوری برای کشور سهم مهمی در اقتصاد و اشتغال دارد.

صادقی نیارکی ادامه داد: اقدام شجاعانه قوه قضاییه در حمایت از تولید و رفع موانع در سطح کشور آنهم با ورود رئیس قوه قضاییه شخصیتی انقلابی و با روحیه جهادی موجب دلگرمی و امید آفرینی در جامعه و صنعتگران شد که بسیار ارزشمند است.

رئیس شورای قضایی استان زنجان گفت: سال ۱۴۰۰ از سوی رهبر انقلاب به نام سال جهش تولید نامگذاری شده است که برای تحقق شعار نیازمند اهتمام جدی و موثر مسؤولان در همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها هستیم و همه وظیفه دارند با اقدامات و پیگیری‌های لازم زمینه تحقق شعار را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه شرکت ترانسفو زنجان امروز مشکل پرداخت مستمری تعداد 100 نفر از  بازنشستگان در  ماه‌های بهمن و اسفند سال 99 را دارد، گفت: با توضیحات مدیر عامل بیمه تامین اجتماعی استان و توضیحات مدیر عامل و نماینده بازنشستگان شرکت این مشکل بررسی و  برطرف شد و معتقدیم  ین پرداخت‌ها باید بر اساس ضوابط و مقررات باشد نه چیز دیگر.

صادقی نیارکی در ادامه جلسه با بیان اینکه موضوع دوم جلسه مشکل شرکت تولیدی ذوب فلزات ابهر است، بیان کرد: این  شرکت به دلیل بدهی بانکی از سال ۹۰ تعطیل شده که  از سال ۹۶ شرکت در اختیار مدیرین جدید قرار گرفت که مشکل این شرکت در حال حاضر، مطالبات بانکی است که در این جلسه مشکل بررسی شد و با توضیحات نماینده بانک و مدیر عامل مشکل برطرف شد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه دستور کار سوم جلسه بررسی مشکل شرکت سرجین بافت زنجان که تولید کننده انواع پارچه‌ها و محصولات ریسندگی است، ادامه داد: این شرکت هم مشکل بدهی بانکی داشت که خوشبختانه با بررسی‌های فنی و تخصصی موضوعات با حضور مسؤولان امر مشکلات این سه شرکت برطرف و مسیر تولید و اشتغال در استان تسهیل و مضاعف شد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول