اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تقدیر از بانوان فوتبالیست ملی‌پوش سیرجانی/جهان نجاتی: امیدوارم در آسیا هم بدرخشیم

از بازیکنان و مربی ملی‌پوش تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان حاضر در مسابقات بین‌المللی کافا در کشور تاجیکستان تقدیر شد.

تقدیر از بانوان فوتبالیست ملی‌پوش سیرجانی/جهان نجاتی: امیدوارم در آسیا هم بدرخشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، مراسم استقبال و تقدیر از بازیکنان و مربی ملی‌پوش تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان حاضر در مسابقات بین‌المللی کافا در کشور تاجیکستان در شهرداری سیرجان برگزار شد.

مریم جهان‌نجاتی سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان که به عنوان یکی از مربیان تیم ملی زیر ۲۰ سال بانوان کشور این تیم را در مسابقات آسیایی کافا همراهی کرد در مصاحبه‌ای با ما گفت: ما به همراه پنج تن از بازیکنانم در تیم شهرداری سیرجان در تیم ملی جوانان کشور در مسابقات بین‌المللی کافا در آسیای مرکزی شرکت کردیم و در این مسابقات با برگزاری چهار مسابقهکه توانستیم سه برد و یک مساوی آن هم با تیم قهرمان چندین دوره مسابقات کافا یعنی ازبکستان به‌دست بیاوریم و تنها با اختلاف تفاضل گل، نایب قهرمان این دوره از مسابقات شدیم.

وی ادامه داد: آنچه اهمیت دارد این مسئله است که این تیم ملی جوانان و تفاوت ان با تمامی تیم‌ها در سال‌های گذشته این هست که در ترکیب یازده نفره بازیکنان تیم ملی، ۵ نفر آنها بازیکنان تیم شهرداری سیرجان و سیرجانی بودند و ۹۰ دقیقه بازی کردند.

وی افزود: امروز من به عنوان یک شهروند سیرجانی و نه به عنوان یک مربی از شنیدن این خبر به خودم می‌بالم که در تیم ملی یک کشور ۶ سیرجانی حضور دارند و در مسابقات آسیایی خوش درخشیدند و توانستند نایب قهرمان شوند.

مریم جهان‌نجاتی از وضعیت فوتبال بانوان سیرجان گفت: سیرجان در ورزش بانوان از همه نظر پتانسیل بسیار بالایی دارد و بی شک میگویم شهرستان سیرجان قطب اول فوتبال بانوان کشور هست و این قطب بودن حاصل تلاش کادر فنی من و بازیکنانم است که در این سال‌ها با دل و جان زحمت کشیدند و همچنین حمایت مسئولین شهری بوده به این امر مهم دست یافتیم و می‌طلبد که همه مسئولان شهرستان همه جانبه ما را یاری کنند.

وی در رابطه با حضور تیم شهرداری سیرجان در مسابقات جام باشگاه.های آسیا گفت: ما در آینده عازم مسابقات جام باشگاه‌های آسیا هستیم و در میدان سخت تری و برای اولین بار نماینده کشور خواهیم بود و ما باید در این مسابقات جام باشگاههای آسیا نماینده منتخب کشورمان باشیم و امیدوارم آنجا هم خوش بدرخشیم.

وی افزود: ما برنامه‌ریزی بسیار مهمی را برای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا فراهم کنیم و از امروز همه مسئولین شهری باید برای برداشتن گامی بهتر و بزرگتر در مسابقات باشگاه‌های آسیا آماده باشیم.

رضا سروش‌نیا شهردار سیرجان نیز ضمن قدردانی از ملی‌پوشان گفت: انتخاب و حضور 16 نفر از بازیکنان تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در تیم ملی را حاصل یک کار زیر بنایی دانست که حاکی از پیشرفت ورزش بانوان در سیرجان است.

 وی افزود: یکی از اتفاقات بزرگ ارزشمند حوزه فوتبال استان و کشور حضور تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان برای اولین بار در تاریخ فوتبال بانوان ایران در جام باشگاه‌های آسیا است که رخداد تاریخی و افتخار آفرین برای شهر سیرجان و فوتبال استان کرمان خواهد بود.

سروش‌نیا در باره رفع مشکلات مالی این تیم جهت حضور در مسابقات آتی این گفت: ما حمایت همه جانبه از تیم فوتبال بانوان را در دستور کار خود قرار دادیم و بر اساس گزارش مدیر عامل باشگاه، بودجه لازم را برای این مسابقات به شورا شهر ارائه داده که پس از طی مراحل آن به تصویب شورا برسد و تیم هیچگونه دغدغه‌ای نداشته باشد و بتوانند با ارائه بازی‌های خوب نماینده شایسته‌ای برای شهرستان و کشور باشند.

 مهدی جهانشاهی مدیرعامل باشگاه شهرداری سیرجان در مورد حضور ملی‌پوشان تیم شهرداری سیرجان به ما گفت: ۱۶ نفر از بازیکنان باشگاه شهرداری سیرجان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در تیم ملی حضور دارند که این ماحصل استفاده از ظرفیت‌های ورزشی بومی سیرجان را می‌رساند که با مدیریت صحیح منابع انسانی و ورزشی وسرمایه‌گذاری در تیم‌های پایه امروز شاهد این هستیم که تیم بانوان شهرداری سیرجان به قهرمانی در لیگ برتر دست می‌یابد.

جهانشاهی افزود: بازیکنان تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان باعث افتخار و سربلندی ورزش شهرستان، فوتبال استان و کشور است که می‌تواند از این ظرفیت‌ها برای آینده ورزش کشور استفاده فراوان شود. 

گفتنی است تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان پس از قهرمانی در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، موفق شد به‌عنوان اولین تیم در تاریخ فوتبال بانوان ایران جواز حضور در جام باشگاه‌های آسیا را کسب کند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول