اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توزیع ۲۲۰ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد مازندران

آیین توزیع ۲۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت در قالب رزمایش ایران همدل با حضور آیت‌الله لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران، حجت‌الاسلام عالیشاه مدیرکل کمیته امداد استان، خانواده شهدا، خیران و مسؤولان برگزار شد.

توزیع ۲۲۰ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد استان مازندران، حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه، مدیرکل کمیته امداد مازندران در آیین توزیع جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اظهار کرد: این سری جهیزیه  با هدف کمک به تأمین جهیزیه خانواده‌های نیازمند، بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد شرق و بخش مرکزی استان توزیع شد.

وی با تقدیر از همراهی و کمک های ویژه خیران و  نماینده ولی فقیه در استان افزود: فراهم کردن زمینه ازدواج آسان جوانان تحت حمایت یکی از برنامه‌های کمیته است.

مدیرکل کمیته امداد استان مازندران گفت: هر چه داریم ازبرکت ولایت و  شهداست و کمیته امداد عملیات ظریف، لطیف و شریف دارد تمام هم و غم امداد این است تا حتی یک نفر پشت  نوبت کمکهای مختلف امدادی  نباشند.

حجت الاسلام عالیشاه ادامه داد: ۸۳هزار خانوار تحت پوشش امداد قرار دارند که برای تهیه جهیزیه ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خیرین و ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمیته امداد کمک می‌کنند.

وی تصریح کرد: این تعداد جهیزیه با کمک خیران ، مجموعا به ارزش ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای نوعروسان تحت حمایت در سیمرغ، جویبار، ساری، کیاسر، دودانگه، میاندورود، نکا، بهشهر و گلوگاه تهیه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان مازندران اقلام جهیزیه اهدایی را شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جارو برقی و ماشین لباسشویی اعلام کرد و افزود: این اقلام با کمک خیران تامین شد.

حجت‌الاسلام عالیشاه گفت: با کمک خیران و مشارکت و همت والای مردم نوع دوست استان، مسؤولان و دستگاه‌ها برای ۱۷۰ نوعروس تحت حمایت دیگر، جهیزیه تهیه و به آنها اهدا می‌شود.

آیت‌الله لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران  هم در این مراسم با تقدیر از کمیته امداد در راستای خدمت رسانی به نیازمندان گفت: در تمام  زمینه‌ها  نفس عمل تهیه جهیزیه و حضور انسانهای اهل خیر و کمک، موجب خرسندی است و چنین انسانهایی برای جامعه خیر وبرکت هستند.

وی افزود: در ایام کرونا برای خانواده های نیازمند کمک‌ های خوبی جمع آوری شد و در استان مازندران نیز در ایام کرونا، کمک مومنانه به نیازمندان اهداشد و  باید قدرمردم را بدانیم، باید با اقدامات جهادی و انقلابی برای خودکفایی نیازمندان با همدلی، تلاش کنیم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول