اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مردم در برابر طوفان تبلیغات منفی، به پای صندوق‌های رای آمدند

عضو مجلس خبرگان رهبری، گفت: طوفان حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات، توطئه ها و دسیسه‌های دشمنان را خنثی کرد.

مردم در برابر طوفان تبلیغات منفی، به پای صندوق‌های رای آمدند

به گزارش خبرگزاری فارس از  تهران، آیت الله عباسعلی اختری عضو مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز در آیین تجلیل از مسؤولان ستادهای انتخاباتی پویش مردمی حمایت از آیت الله رئیسی که در مرکز همایش‌های بین المللی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: حضور پرشور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان انقلاب و نظام را نقش بر آب و خنثی کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از امت های حق گرا در طول تاریخ کارهای بزرگی انجام دادند، افزود: در بسیاری از مقاطع، ملتها چه بسا در هنگام انجام کار بزرگ، خودشان هم توجه نداشتند که حرکتی بزرگ و کار ارزشمندی انجام دادند و چگونه این پیچ تاریخی را طی می‌کنند، شایسته است که به واسطه کاری که مردم انجام دادند،کل تاریخ و جغرافیای جهانی به عظمت آن پی ببرند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیات ۱۶ و ۱۷ سوره انبیا، بیان کرد: جهان صحنه جنگ و پیکار حق و باطل است، بزرگترین و تنها کشور و حکومتی که در برابر تمام دشمنان ایستاده و زنده اند و به اسلام ناب قائل هستند، ملت غیور و جهادگر و خون داده ایران اسلامی است.

آیت الله اختری با تاکید بر این که امروز جهان دو قطبی است، ادامه داد: دو قطبی جهان امروز با ۵۰ سال پیش تفاوت دارد، امروز قطب دین اسلام، دیانت، علم داری و پرچمداری انقلاب اسلامی، ایران است و سردمدار تمام باطل و کفر آمریکا است، که درصدد نابود کردن اسلام و مسلمانان بوده که بنا بر وعده الهی ملت مسلمان، راستین و مقاوم ایران آنها را نابود خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه جایگاه ملت انقلابی و بپا خواسته ایران اسلامی در جهان معلوم است، گفت: ما طرفدار و جویای حق هستیم، هرکس در مقابل جریان حق بایستد باطل است، انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بیش از همه انتخابات قبل تحت فشار دشمنان خارجی و معاندین داخلی بود، از دو سال پیش بدخواهان نظام و انقلاب با زمزمه مشارکت حداقلی سعی در کمرنگ کردن حضور مردم در تعیین سرنوشت خود بودند.

عضو مجلس خبرگان رهبری حضور حداکثری مردم را مهمترین عامل خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دانست و تصریح کرد: جریان‌های مقابل انقلاب اعلام کرده بودند که امیدی به پیروزی در انتخابات را ندارند، پس مشارکت حداقلی در انتخابات را رمز موفقیت خود می دانستند، اما ملت هوشیار و بیدار ایران اسلامی، تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و توصیه های مقام معظم رهبری انتخابات را دگرگون و غیرتها، محبتها و ولایتها را جوشان  کردند و بصورت توفنده در برابر طوفان تبلیغات منفی بدخواهان نظام در پای صندوقهای رای شرکت کردند.

آیت الله اختری با قدرانی از حضور باشکوه مردم در صحنه انتخابات و دفاع از آرمانهای انقلاب، خاطر نشان کرد: علی رغم تمام کارشکنی ها و تبلیغات بیگانه از سوی معاندین داخلی و خارجی، طوفان حضور مردم توطئه های دشمنان راخنثی و همگان را منقلب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان این همایش، با اهدای لوح تقدیر و تندیسی از تلاش‌های مسؤولان ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در سراسر کشور تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام /۶۷۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول