اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اخبار ورزشی| از آماده‌سازی پیست‌ تریال شهید «حججی» برای مسابقات آسیایی تا طرح «کارمند فعال- ایران‌پویا»

پیست تریال خراسان‌جنوبی مهیای میزبانی مسابقات آسیایی و کشوری ۱۴۰۰ شد و طرح «کارمند فعال-ایران‌پویا» برای نهادینه‌سازی ورزش بین مردم اجرایی می‌شود.

اخبار ورزشی| از آماده‌سازی پیست‌ تریال شهید «حججی» برای مسابقات آسیایی تا طرح «کارمند فعال- ایران‌پویا»

سیدمحمود علوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت:  پیست دوچرخه‌سواری تریال شهید «حججی» خراسان‌جنوبی با همکاری شهرداری بیرجند، اداره ورزش و جوانان و هیأت دوچرخه‌سواری شهرستان بیرجند آماده‌سازی شد.

وی افزود: با هزینه‌کرد بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال و بهسازی جدیدترین  پیست تریال‌دوچرخه‌سواری کشور خراسان‌جنوبی مهیای میزبانی مسابقات کشوری و آسیایی سال ۱۴۰۰ می‌شود.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری خراسان‌جنوبی تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر  در روز هشتم تیرماه جاری در سطح شهر‌های استان همایش دوچرخه‌سواری با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر، ادارات ورزش و جوانان و همکاری هیأت‌های همگانی برگزار می‌شود.

علوی در ادامه از برگزاری طرح استعدادیابی خبر داد و گفت: مسابقات استعدادهای برتر ورزشی رشته دوچرخه‌سواری انتخابی تیم خراسان‌جنوبی طی روزهای ۱۰و ۱۱ تیرماه به‌میزبانی شهرستان نهبندان و با حضور مستعدین منتخب شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: برترین‌های این ماراتن استانی به اردوی آمادگی دعوت و برای اعزام به مسابقات کشوری زیر نظر مربیان برجسته آموزش‌های تکنیکی و تاکتیکی لازم را فرامی‌گیرند.

کارمندان پشت میزکارشان ورزش می‌کنند

«کاظم چراغ‌بیرجندی» رئیس‌ هیأت ورزش‌های همگانی خراسان‌جنوبی از اجرای طرح «کارمند فعال- ایران پویا» با محوریت خراسان‌جنوبی در سطح کشور خبر داد.

وی بیان داشت: با اجرای این طرح، کارکنان ادارات و سازمان‌ها می‌توانند در محیط کار و پشت میز خدمت حرکات ورزشی را انجام دهند.

رئیس‌ هیأت ورزش‌های همگانی خراسان جنوبی افزود: طرح »کارمند فعال- ایران پویا» به شکل مدون و پیوسته از شنبه ۵ تیرماه ۱۴۰۰ به‌صورت هفتگی شروع و طی یک برنامه چرخشی روزهای شنبه هر هفته رأس ساعت ۸:۳۰ صبح در قالب جلسات آموزش و تمرین ۲۰ دقیقه‌ای (۱۰ دقیقه اول شنبه هر هفته آموزش و حرکات آمادگی جسمانی و ۱۰ دقیقه بعدی به‌صورت تناوبی هر برنامه در خصوص یکی از موارد تغذیه، روان‌شناسی، حرکات اصلاحی، مشاور خانواده، رشد و یادگیری) با استفاده از اساتید برجسته کشوری انجام می‌شود.

چراغ‌بیرجندی یادآور شد: این طرح در راستای نهادینه‌سازی ورزش در بین مردم و با هدف ارتقای سطح کمی و کیفی سلامت جسمانی، روانی و بهبود بهره‌وری سازمانی کارکنان دستگاه‌های اجرایی تا پایان آذرماه ادامه می‌یابد.

وی متذکر شد: افراد علاقه‌مند می‌توانند جهت شرکت با مراجعه به صفحه رسمی کارمند فعال در اینستاگرام (karmandefaal@) و ورود به پخش زنده (Live) توانند به این پویش ملی بپیوندند.

انتهای‌ پیام/۶۹۰۱۴/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول