اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اهدای ۱۸۰۰ بسته معیشتی و ۱۰ سری جهیزیه به نیازمندان شاهرود

به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود، یک‌هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی و ۱۰ سری جهیزیه به خانواده‌های کم‌برخوردار و آسیب‌دیده از کرونای این شهرستان اهدا شد.

اهدای ۱۸۰۰ بسته معیشتی و ۱۰ سری جهیزیه به نیازمندان شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) و به همت بسیج سازندگی شهرستان شاهرود و با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود و تعدادی از مسؤولان، یک‌هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی و ۱۰ سری جهیزیه به خانواده‌های کم‌برخوردار و آسیب‌دیده از کرونای این شهرستان اهدا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود بعدازظهر امروز در آیین اهدای این بسته‌ها در مهمانسرای ولایت این ناحیه با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع)، با تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات، به برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه اشاره کرد.

سرهنگ محمد خوش‌قدم گفت: در این مرحله به همت بسیج سازندگی و همکاری ستاد اجرایی فرمان امام راحل و حوزه‌های بسیج مساجد و محلات و مؤسسه‌ ام‌ابیها، بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات، رب و سویا به ارزش ۲۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان تهیه و توزیع شد.

وی افزود: این بسته‌های معیشتی توسط گروه‌های جهادی در محلات اسلامی و مناطق محروم شهرستان شاهرود توزیع می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با تأکید بر تداوم برگزاری این رزمایش از همه دست‌اندرکاران این اقدامات جهادی تقدیر و تشکر کرد.

خوش‌قدم خاطرنشان کرد:‌ از ابتدای شیوع کرونا و دستور مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه تاکنون در شهرستان شاهرود در بیش از ۱۰ مرحله بالغ‌بر ۲۰۰ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول