اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

واکنش کاردار ایران به مداخله‌جویی‌های نماینده مورد حمایت منافقین در پارلمان انگلیس

کاردار ایران در لندن در واکنش به اظهارات مداخله جویانه نماینده مورد حمایت منافقین در پارلمان انگلیس در توئیتی نوشت: او عمدا آن‌چه روز جمعه توسط این سازمان علیه خانم ایرانی در برمینگهام رخ داد را ندید.

واکنش کاردار ایران به مداخله‌جویی‌های نماینده  مورد حمایت منافقین در پارلمان انگلیس

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «سید مهدی حسینی متین» کاردار جمهوری اسلامی ایران در لندن امروز (چهارشنبه) در توئیتی در واکنش به اظهارات مداخله جویانه «دیوید ایمس» نماینده پارلمان انگلیس درباره سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری در ایران در توئیتی کنایه آمیز با اشاره به حمایت‌های مالی گروهک تروریستی منافقین از این نماینده پارلمان نوشت: نماینده پارلمان انگلیس که ارتباطات دیرینه با گروهک تروریستی منافقین داشته و به او پاداش داده‌اند، حمایت از دموکراسی در ایران را تکرار می‌کند.

وی افزود: او (نماینده پارلمان انگلیس) روز جمعه گذشته عمدا ندید که در بیرمنگهام - (اعضای) این سازمانی که او آن را طرفدار دموکراسی می‌نامد - به طرز وحشیانه‌ای خانمی که قصد داشت رای خود را به صندوق اخذ رای در برمینگهام بریزد، مورد تعرض قرار داد و زخمی کرد.

 

 

حسینی متین جمعه شب و همزمان با برگزاری سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری در توئیتی با انتشار فیلمی از حمله صورت گرفته به این خانم خبر داد و نوشت: مدعیان دروغین دموکراسی با سوابق تروریستی و وابستگی به اجانب، امروز در شهر برمینگهام خانم محترمی را که فقط برای رای دادن، ابتدایی‌ترین حق هر فرد برای مشارکت در تعیین سرنوشت آمده بود، وحشیانه مجروح کردند. سفارت در حال پیگیری موضوع از مجاری رسمی است.

وی همچنین اعلام کرد که بعد از این قضیه سه نفر بازداشت شده‌اند. 

گفتنی است این موضوع یک روز بعد (شنبه) «راب مک ایر» سفیر انگلیس در تهران را به وزارت امور خارجه کشاند. (اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول