اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

انعقاد تفاهم‌نامه احداث ۳ خانه جودو در حاشیه شهر مشهد

در جلسه‌ای با حضور استاندار خراسان رضوی و رئیس فدراسیون جودو، تفاهم‌نامه احداث سه خانه جودو در حاشیه شهر مشهد منعقد شد.

انعقاد تفاهم‌نامه احداث ۳ خانه جودو در حاشیه شهر مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو با حضور در استانداری خراسان رضوی با محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

گفتنی است؛ در این جلسه تفاهم‌نامه احداث سه خانه جودو در حاشیه شهر مشهد مقدس بین اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و فدراسیون جودو امضاء‌ شد.

در بخشی از این تفاهم‌نامه آمده است: در جهت کشف استعدادهای برتر جودو، در بین ورزشکاران شهر مقدس مشهد و در جهت اجرای مصوبات ستاد بازآفرینی شهری مبنی بر احداث ۸ باب مجموعه ورزشی در حاشیه شهر مشهد مقرر شد با توجه به ظرفیت و استعداد این رشته ورزشی در مناطق حاشیه شهر این تفاهم‌نامه منعقد شد.

همچنین احداث ۳ باب سالن ورزشی تمرینی جودو توسط اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی از محل اعتبارات ستاد بازآفرینی شهری، تجهیز کامل سه باب سالن ورزشی شامل تاتامی جودو و لباس ورزشی جودو توسط فدراسیون جودو پس از تکمیل اماکن مورد نظر از دیگر مواد عنوان شده در این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول