اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آنچه در اولین نشست شهردار شهرکرد با منتخبین شورای شهر گذشت

اولین نشست شهردار شهرکرد با منتخبین دوره ششم شورای شهر برگزار و پیرامون مباحثی از جمله طرح‌های در دست اقدام شهرداری، اولویت‌های شهری، لزوم انسجام بین اعضا و ... تبادل نظر شد.

آنچه در اولین نشست شهردار شهرکرد با منتخبین شورای شهر گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهادر عبدالغنی صبح امروز در اولین نشست با منتخبین شورای دوره ششم شهرکرد گفت: تعامل شهرداری و شورای اسلامی شهر در دوره گذشته مطلوب بوده و امیدوار هستیم این تعامل در شورای ششم ادامه داشته باشد و با شهردار منتخب بتوان مسیر پیشرفت و عمران و آبادانی شهر را در چارچوب قوانین حرکت داد.

شهردار شهرکرد با اشاره به برنامه‌های در دست انجام شهرداری افزود: برنامه ۵ساله، طرح جامع ترافیک و طرح بازآفرینی و برنامه راهبردی از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار داشت: پیگیری اوراق صکوک و انجام مزایده برج دوقلو نیازمند کمک و حمایت اعضای شورای ششم است و با توجه به اینکه پروژه روگذر و زیرگذر میدان معلم در دستور کار بوده و شورای پنجم با اختصاص بودجه موافقت نکردند نیاز است این امر در دستور کار شورای جدید قرار گیرد.

در ادامه این نشست، مصطفی حیدری گفت: با توجه به اینکه طی دو دوره در شورا حضور داشته‌ام شاهد تلاش‌های شهرداری هستم و می‌توان پروژه‌های عمرانی که در شهر اجرا شده است را به وضوح شاهد بود.

منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهرکرد افزود: همچنین شهرداری در پرونده‌های حقوقی نیز اقدامات بسیار خوبی انجام داده که موجب بازگشت املاک به بیت‌المال شده است.

محمدرضا بیاتی منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهرکرد در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از آسیب‌هایی که همیشه در شهرداری‌ها وجود داشته طولانی شدن پروژه‌ها به ویژه عقب‌نشینی‌ها بوده است که سبب ایجاد خسارت مادی و معنوی در شهر می‌شود بنابراین می‌طلبد در این خصوص برنامه‌ زمانبندی و ردیف بودجه پیش‌بینی شود.

یوسف صادقی منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهرکرد نیز در ادامه جلسه عنوان کرد: در شورای دوره ششم رفتارها و عملکرد نشان خواهد داد که کارها و اقدامات بر مبنای عقلانیت، صبوری و تعامل و سازش خواهد بود و روند پیشرفت و توسعه شهر در دستور کار قرار می‌گیرد.

داود نجفی منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه گفت: برنامه شورای دوره ششم بر مبنای برنامه‌ریزی اصولی خواهد بود و تلاش برای رسیدن به اهداف عالی شهر بیشتر می‌شود.

فاطمه بیگی منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهرکرد نیز در ادامه بیان کرد: همیشه شاهد بوده‌ایم که کارکنان مجموعه شهرداری شهرکرد در راستای حفاظت و صیانت از حقوق مردم و شهرداری خالصانه تلاش کرده‌اند و انتظار داریم شورای دوره ششم در راستای پیشبرد پرونده‌های شهرداری سریعا تصمیات لازم را اتخاذ کنند.

ماشاءالله ایزدی منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهرکرد خاطرنشان کرد: تلاش اعضای شورای ششم بر مبنای عقلانیت، انسجام و وحدت است و باید از ظرفیت‌های خوب کارکنان در راستای رسیدگی به مطالبات مردم بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه شهر نیازمند تحول اساسی در حوزه عمرانی، فرهنگی و اجتماعی است که اگر این تحولات در این دوره از شورا رخ دهد آیندگان از شما به خوبی یاد می‌کنند، گفت: ساکنین منطقه منظریه به حداقل امکانات از جمله فضای سبز قانع هستند بنابراین باید تلاش شود تا شاهد توسعه متوازن در شهر باشیم.

فرشاد چراغ‌پور منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهرکرد در ادامه بیان کرد: به عنوان خادمین مردم در شورای اسلامی شهرکرد تلاش داریم تا خودمان را بدون منت وقف شهر کنیم و با اتحاد و انسجامی که بین اعضا وجود دارد امیدوار هستیم این اتحاد و انسجام بین شهرداری و شورا نیز ایجاد شود.

انتهای پیام/68036/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول