اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

گلایه ساکنین خیابان حافظ شهر بمپور سیستان‌وبلوچستان در فارس من؛ 13 سال انتظار برای تحقق وعده‌های مسئولین

سردبیر سوژه می‌گوید: غیر بومی بودن، علت 13 سال وعده بی‌عمل مسئولین به ساکنین خیابان حافظ، شهر محمدان، شهرستان بمپور است.

گلایه ساکنین خیابان حافظ شهر بمپور سیستان‌وبلوچستان در فارس من؛ 13 سال انتظار برای تحقق وعده‌های مسئولین

به گزارش خبرگزاری فارس، «نارضایتی ساکنان شهرستان بمپور، استان سیستان و بلوچستان از کم‌آبی و آسفالت نامناسب معابر» عنوان سوژه‌ای است که ساکنین خیابان حافظ، شهر محمدان استان سیستان و بلوچستان در فارس من ثبت کردند و خواستار رسیدگی مسئولین  شده‌اند.

 

سردبیر این سوژه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: نخستین دغدغه ما ساکنین خیابان حافظ، که یکی از پرترددترین خیابان‌های شهرستان محمدان قرار دارد؛ عدم آسفالت معابر و آب شرب است.

 

وی ادامه داد: ساکنین این خیابان ۱۳ سال هر روزه به صورت مداوم از ارگان‌های مختلف مانند فرمانداری، شوراها، شهردار، نمایندگان مجلس و امام جمعه شهرستان بمپور پیگیری‌های لازم را کرده‌اند اما نتیجه تمام این پیگیری‌ها؛ وعده‌هایی بی‌عمل است!

شانه خالی کردن مسئولین با خاکریزی خیابان

سردبیر سوژه تاکید‌کرد: همراه با دیگر ساکنین این خیابان پیگیری‌های فراوانی کرده‌ایم و پاسخ تمام پیگیری‌هایمان وعده آسفالت کردن معابر در اولین فرصت از سوی مسئولین است؛ اما در نهایت باخاکریزی خیابان، مسئولین از بار این مسئولیت شانه خالی می‌کنند.


وی افزود: این خیابان به قدری خاکریزی شده‌است که خانه‌ها پایین‌تر از سطح خیابان قرار گرفته‌اند و هنگام بارش باران اوج دغدغه این ساکنین نیز آغاز می‌شود و آنها مجبورند در مقابل خانه‌هایشان بندهایی قرار داده تا مانع از ورود آب به خانه‌هایشان شوند.

 

وعده شهردار جدید بمپور؛ آسفالت شدن خیابان حافظ تا اردیبهشت 1400

این مخاطب فارس من اظهار کرد: آخرین پیگیری ما به پیش از سال ۱۴۰۰ و پس از تغییر شهردار باز می‌گردد؛ زیرا شهردار جدید پس از انتصاب خود به ساکنین این خیابان وعده آسفالت شدن خیابان حافظ را تا اردیبهشت ۱۴۰۰ داد؛ اما در حال حاضر با وجود گذشت یک ماه از اردیبهشت، این خیابان هنوز آسفالت نشده است.

کم‌آبی در شهر محمدان، استان سیستان و بلوچستان

سردبیر سوژه در ادامه گفت: با این وجود که شهر محمدان از لحاظ موقعیت جغرافیایی در ۱۰ کیلومتری شهرستان ایرانشهر که بعد از تهران اولین منطقه دارای آب شرب است؛ قرار دارد و  تمام مناطق اطراف این شهر آب شرب دارند، بمپور از این نعمت محروم است!

 

این مخاطب فارس من در پایان خاطرنشان کرد: عدم توجه به پیگیری‌هایمان موجب خستگی‌مان شده است، از مسئولین خواستاریم تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلاتمان به کار گیرند و صدای ما مردم شهرستان بمپور را بشنوند.

 

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول