اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آفت مدیریت گسست بین مدیران قدیم و جدید است

استاندار قم آفت مدیریت در کشور را گسست بین مدیران قدیمی و جدید دانست و بر استفاده از تجربیات مدیران باسابقه تأکید کرد.

آفت مدیریت گسست بین مدیران قدیم و جدید است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه های زیست محیطی شهرداری قم با اشاره به برگزاری باشکوه انتخابات اخیر اظهار کرد: تقدیر و تشکر واقعی را باید از مردم بابت مشارکت خوب در انتخابات داشت، ضمن آن که باید به همه کاندیداها، چه آنان که منتخب مردم شدند و چه افرادی که با حضور خود بر شور انتخاباتی افزودند تبریک گفت.

وی با بیان این که سیاست مدیریت استان در این موضوع، تضمین امنیت و سلامت انتخابات بر اساس اجرای مُرّ قانون و با توجه به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری بوده است افزود: خوشبختانه مشکلات موجود نتوانست عزم مردم را برای برگزاری یک انتخابات باشکوه سست کند و از این رو باید به این مردم آفرین گفت.

استاندار قم در ادامه به اهمیت مسائل زیست محیطی توجه داد و گفت: مسائل زیست محیطی همواره با برخی فراز و نشیب ها در محور اندیشه بشری بوده است که البته باید بر اساس رهیافت سیستمی مدیریت شود.

وی اضافه کرد: رهیافت سیستمی در این موضوع به آن معناست که همه جوانب زندگی بشر اعم از پایبندی به سنت ها و توجه به طبیعت تا بها دادن به موضوعاتی مانند صنعت باید در موضوع حفاظت از محیط زیست مدیریت شود.

وی با تقدیر از برنامه های شهرداری قم برای تداوم مسیر تحول این کلانشهر یادآور شد: قطعا تمرکز بر تحول شهر با محوریت مسائل زیست محیطی، افق و چشم اندازی را برای آیندگان ترسیم می کند و می تواند اثرگذار باشد.

استاندار قم سپس به حضور همزمان اعضای فعلی شورای شهر قم و همچنین منتخبین مردم در شورای ششم در این برنامه توجه داد و گفت: این همنشینی ها و هم اندیشی ها نشانه وفاق و همدلی مسؤولان برای خدمت به مردم است که ایجاد امید و انگیزه می کند و باید تداوم داشته باشد.

وی در عین حال آفت سیستم مدیریتی را، گسست بین نسل مدیریت قدیم و جدید عنوان و خاطرنشان کرد: شاهد هستیم که برخی افراد با سابقه ای ۳۰ ساله بازنشسته می شوند، اما حتی ۳۰ برگ کاغذ نیز از تجربیات خود بر جای نمی گذارند، در حالی که شایسته است تا تجربیات این افراد در جایی ثبت شود و مورد استفاده آیندگان قرار گیرد.

استاندار قم با تصریح بر این که مدیریت استان به دنبال نگرش سیستمی و تصمیم گیری شورایی است بیان داشت: رقابت های انتخاباتی به سر آمده و اکنون فصل رفاقت است، رفاقتی که می تواند بستر آرامش، اعتدال، رشد و شکوفایی بیشتر برای خدمت حداکثری به مردم باشد.

وی با تشکر ویژه از اصحاب رسانه و فعالان زیست محیطی، به اهمیت روشنگری آنان در موضوع محیط زیست اشاره و ابراز امیدواری کرد هم افزایی های ایجاد شده بین مسؤولان استان در روزها و ماه های آینده نیز تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول