اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

موادمخدر؛ بی‌رحمانه‌ترین ابزار دشمن/ لزوم ارائه طرح‌های کارساز

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی موادمخدر را یکی از بی‌رحمانه‌ترین ابزارهای دشمن برای استعمار مردم جهان دانست و گفت: اصل و ریشه مبارزه با موادمخدر از خانواده‌ها شروع می‌شود و باید برای آن‌ها طرح داشته باشید.

موادمخدر؛ بی‌رحمانه‌ترین ابزار دشمن/ لزوم ارائه طرح‌های کارساز

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای مبارزه با موادمخدر خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: اصل و ریشه مبارزه با موادمخدر از خانواده‌ها شروع می‌شود و باید برای آن‌ها طرح داشته باشید.

وی با تأکید بر اینکه کار کردن به یک شیوه گرچه ارزشمند است اما کارساز نیست، بیان داشت: در بررسی، تعقیب و نظارت بر امور وقتی نقاط ضعف و قوت را شناسایی شود باید برای هر بخشی به‌صورت جداگانه نیز طرح کارساز و متفاوت با آنچه عمل می‌شود، موجود باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خطاب به اعضای شورای مبارزه با موادمخدر، تبیین کرد: شما و دیگر خدمتگزاران به‌صورت شبانه‌روزی از مردم دفاع می‌کنید که معتاد نشوند اما باید طرحی داشته باشید که خود افراد از خودشان دفاع کنند.

عبادی با تأکید بر اینکه باید فرزندان را نسبت به خطر موادمخدر و نحوه‌های ورود آن تفهیم کنیم تا از خودشان در مقابل این آسیب اجتماعی دفاع کنند، افزود: ترویج موادمخدر یکی از طرح‌های سیاسی دشمن است که باید برای مبارزه با آن تدابیری اندیشیده شود.

وی موادمخدر را یکی از بی‌رحمانه‌ترین ابزارهای دشمن برای استعمار مردم جهان دانست و گفت: ایران نیز در خط مقدم این قضیه قرار دارد لذا باید طرحی برای آن‌هایی که در سطح جهان ادعای مبارزه با موادمخدر دارند داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بسیاری از مشکلات و آسیب‌های موجود در کشور را حاصل ولنگاری مسئولانی که احساس مسئولیت نمی‌کردند دانست و بیان داشت: باید طرح‌های کارشناسی خود را برای مبارزه با موادمخدر به دولت جدید ارائه دهید.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول