اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

افتتاح اولین مرکز تخصصی ورزش کودکان در مشهد

اولین مرکز تخصصی ورزش کودکان در مشهد با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی افتتاح شد.

افتتاح اولین مرکز تخصصی ورزش کودکان در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، اولین مرکز تخصصی ورزش کودکان در مشهد با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاونین وی افتتاح شد.

در این مرکز سعی شده است فضایی ورزشی – علمی و مفرح برای کودکان 2 تا 9 سال ایجاد شود و قرار است که تمام حرکات ورزشی کودکان توسط متخصصین طراحی و کنترل شود.

در مراسم افتتاح این مرکز فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت:جای خالی وجود چنین مراکز تخصصی برای ورزش کودکان مخصوصا در شهرهای بزرگ کاملا احساس می شود و امروز خوشحالیم که این مرکز توسط بخش خصوصی به بهره برداری می رسد.

وی ابراز امیدواری کرد: که با گسترش و افزایش چنین فضاهایی استعدادیابی خوبی بین کودکان ورزش کار و ورزش دوست انجام شود.

مهدی سلیمانی مدیر مرکز سرزمین خورشید هم با تاکید بر علمی بودن این مرکز در خصوص ورزش کودکان تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که بتوانیم فضایی را برای حرکات اصلاحی و ظهور و بروز استعدادهای ورزشی کودکان ایجاد کنیم.

وی افزود: برای نیل به این هدف علاوه بر طراحی وسایل ورزشی اختصاصی که برای اولین بار در مشهد انجام می شود از مربی های خبره در امر ورزش کودکان و شناسایی استعدادهای آنها استفاده کردیم.

ضمن اینکه در این مرکز بحث روانشناسی کودک و خانواده هم در اولویت قرار دارد و مراجعین محترم به این مرکز می توانند از تست های قدرتی و حرکتی برای کودکان خود نیز بهره مند شوند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول