اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

احداث مرکز سوخت‌گیری هوایی بین‌المللی در فرودگاه آبادان

سرپرست فرودگاه آبادان گفت: ساخت مرکز سوخت‌گیری هوایی بین‌المللی پروازهای عبوری به تصویب کمیته پژوهش و تحقیقات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران رسیده و امسال محقق می‌شود.

احداث مرکز سوخت‌گیری هوایی بین‌المللی در فرودگاه آبادان

مسعود خواست‌خدایی سرپرست فرودگاه آبادان پیش از ظهر امروز در حاشیه تشریح برنامه‌های این فرودگاه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های این فرودگاه در سال ۱۴۰۰ می‌توان به افزایش فضای ساختمان اداری با استفاده از ترمینال مقاوم‌سازی شده  توسط بودجه استانی، احیای کانال تأسیساتی بین اتاق نگهبانی و ساختمان اداری، ساخت دیوار حفاظتی جدید به طول ۵۰۰ متر و تدوین طرح جامع فرودگاه اشاره کرد.

وی همچنین از برنامه‌ریزی برای احیای جاده دسترسی سوخت‌گیری به بلوار و بازسازی و بهسازی آن خبر داد و افزود: ساخت مرکز سوخت‌گیری هوایی بین‌المللی پروازهای عبوری به تصویب کمیته پژوهش و تحقیقات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران رسیده و امسال محقق می‌شود. همچنین برای جابه‌جایی ترانزیت و درزبندی کردن ترمینال قدیم برای جلوگیری از هدررفت انرژی برنامه ریزی کرده‌ایم.

سرپرست فرودگاه آبادان تصریح کرد: سال ۹۹ ترمینال جدید فرودگاه آبادان به مساحت هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع با حضور معاون اول رییس جمهور و مقامات کشوری و استانی تحویل موقت شد. همچنین فاز اول بهسازی ترمینال قدیم توسط مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با حضور مقام‌های استانی به بهره‌برداری رسید.

خواست‌خدایی یادآور شد: سال گذشته ضمن ترمیم بخشی از دیوار حفاظتی اطراف فرودگاه با مساحت ۲۰۶ متر در ۳۰ متر، دیوار پیرامونی و اتاق حراست ساختمان اداری احداث شد.

وی خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از پایگاه بسیج فرودگاه آبادان به نام شهید ابوالمهدی المهندس با حضور مقامات استانی و معاون شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز صورت گرفت.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول