اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

رسول موسوی: نگرانی ایران جابه‌جایی قدرت در افغانستان نیست

مدیرکل آسیای جنوبی وزارت امور خارجه عنوان کرد: دلیل نگرانی ایران از تحولات افغانستان از جابه‌جایی قدرت نیست، زیرا مطمئن است افغانستان راه‌حل نظامی ندارد و جابه‌جایی قدرت از طریق نظامی غیرممکن و صلح و ثبات را در این کشور پایدار نمی‌‌کند.

رسول موسوی: نگرانی ایران جابه‌جایی قدرت در افغانستان نیست

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «سید رسول موسوی» مدیرکل آسیای جنوبی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) در پی تحولات اخیر در افغانستان و گسترش حضور طالبان در مناطق شمالی این کشور در توئیتی نوشت: دلیل نگرانی ایران از تحولات افغانستان از جابه‌جایی قدرت نیست، زیرا مطمئن است افغانستان راه‌حل نظامی ندارد و جابه‌جایی قدرت از طریق نظامی غیرممکن و صلح و ثبات را در این کشور پایدار نمی‌سازد.

وی یادآور شد: نگرانی ایران از رنج و زحمت و مشقت مردمی است که گرفتار کسانی هستند که آزموده را می‌آزمایند.

 

 

به گزارش فارس، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه نیز شب گذشته نسبت به تحولات اخیر در افغانستان واکنش نشان داد و در توئیتی نوشت: به دقت تحولات نگران‌کننده در افغانستان را دنبال می‌کنیم.سیاست‌های مخرب آمریکا تبعات بلندمدتی در منطقه داشته و حالا هم عملکرد غیرمسئولانه آن در حال تحمیل خسارت بیشتر است. (اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول