اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

دولت دوازدهم سرمنشا تمام مشکلات اقتصادی کشور بود/حضور مردم در انتخابات 28 خرداد پرشور و آگاهانه بود

رئیس ستاد انتخابات مردمی آیت‌الله رئیسی گفت: سرمنشا تمام مشکلات اقتصادی، تورم، بیکاری و تبعیض و جفا در حق مردم در دولت دوازدهم بوده است

دولت دوازدهم سرمنشا تمام مشکلات اقتصادی کشور بود/حضور مردم در انتخابات 28 خرداد پرشور و آگاهانه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جلال اصغری در همایش بزرگ مردمی حماسه حضور، حضور مردم را در پای صندوق‌های رای و انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر را حضوری آگاهانه و پرشور توصیف کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی در راستای کاهش حضور و مشارکت مردم در انتخابات سرمایه‌گذاری کردند اظهار کرد: ملت آگاه و انقلابی ایران بار دیگر با حضور خود مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند.

وی افزود: مردم با حضور آگاهانه و انتخاب کاندیدای اصلح مورد نظر خود امروز سکانداری دولت را به اصلح‌ترین فرد سپردند.

وی انتخاب آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور سیزدهم  ایران را انتخاب شایسته‌ای دانست و گفت: عملکرد وی در قوه قضائیه در راستای مبارزه با فساد و بی‌عدالتی بیانگر این واقعیت است.

وی با اشاره به اینکه سرمنشا تمام مشکلات اقتصادی، تورم، بیکاری و تبعیض و جفا در حق مردم در دولت دوازدهم بوده است افزود: امید است با روی کار آمدن دولت جدید قاطعانه با این بی‌عدالتی‌ها برخورد کند.

وی با اشاره به وضعیت تورم و فشاهای اقتصادی کشور، گفت: مردم استان خواستار تغییر وضعیت اقتصادی، کاهش تورم و گرانی از رئیس جمهور جدید هستند.

وی ضمن تبریک به  منتخبین شورای شهر سنندج یادآورشد: اکثر این منتخبین از شوراهای ائتلاف و نیروهای انقلابی هستند و پارلمان شهر سنندج شورایی انقلابی خواهد بود.

وی ابراز امید واری کرد: منتخبین شورای شهر در راستای مصالح مردم، ایجاد آسایش، رفاه و زیباسازی شهر گام بردارند.

وی گفت: با روی کار آمدن دولت جدید و‌تشکیل کابینه ، شورای شهر سنندج نیز به عنوان یک جریان سیاسی در جهت مطالبه گری مردم  تلاش خواهد کرد.

وی با اشاره به حضور مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح تاکید کرد: دولت موظف است مطالبات مردم شهر سنندج را محقق سازد و پاسخگوی مشکلات اقتصادی، تورم، بیکاری جوانان باشد.

وی یادآور شد: دولت جدید باید با حل مشکلات بیکاری و معیشتی به تمام بی‌عدالتی‌ها و فسادها پایان دهد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول