اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

حضور ۸۸ تیم فعال برای اجرای گام پنجم طرح شهید سلیمانی در خراسان شمالی

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی خراسان شمالی گفت: در گام پنجم طرح شهید سلیمانی که در خردادماه سال جاری اجراشده است ۸۸ تیم فعال در استان در اجرای این طرح فعالیت دارند.

حضور ۸۸ تیم فعال برای اجرای گام پنجم طرح شهید سلیمانی در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علیرضا نوروزیان مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه ها اظهار کرد: در گام پنجم طرح شهید سلیمانی که در خردادماه سال جاری اجراشده است ۸۸ تیم فعال در استان در اجرای این طرح فعالیت دارند.

وی گفت: ۱۸۴ نیروی داوطلب فعال بسیجی و هلال‌احمر در تیم‌ها حضور دارند.

نوروزیان تصریح کرد: یکی از اقدامات انجام‌شده در اجرای طرح شهید سلیمانی، تکمیل چک‌لیست در خصوص میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، میزان استفاده از ماسک از سوی خدمت دهندگان و خدمت گیرندگان و نظارت بر نحوه صحیح تهویه است که در خردادماه ۴ هزار و ۴۹۲ چک‌لیست تهیه شد.

گفتنی است که بعد از تکمیل چک‌لیست توسط نیروهای داوطلب، تحویل بازرسین بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی می‌شود و بازرسین با توجه به اطلاعات ثبت‌شده برخوردهای لازم را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول