اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

۶ محیط‌بان مازندرانی امسال مجروح شدند/فعالیت ۳۰۰ محیط‌بان در طبیعت مازندران

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران گفت:  از ابتدای امسال ۶ مورد از محیط‌بانان مازندران براثر درگیری با متخلفان ، پرت شدن از کوه به‌دلیل  کار کردم در ارتفاعات و مناطق صعب‌العبور، مارگزیدگی و عقرب‌گزیدگی دچار حادثه شدند.

۶ محیط‌بان مازندرانی امسال مجروح شدند/فعالیت ۳۰۰ محیط‌بان در طبیعت مازندران

مسلم آهنگری امروز درباره وضعیت محیط‌بانان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اشاره به نبود امکانات لازم برای محیط‌بانان، اظهار کرد: با توجه به اینکه محیط‌بانان  با افراد مسلح سروکار دارند نیاز است مجهز به امکانات باشند تا درصورت تمکین نکردن متخلفان با مشکلات مختلف مواجه نشوند.

وی گفت: از مشکلات محیط‌بانان حضور در مناطق دکر از سکونت‌گاه انسانی ۱۵ شبانه‌روز در  طول ماه است که آسیب‌هاب روحی و روانی برای آنان و خانواده‌هایشان به همراه دارد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه تعداد محیط‌بانان در استان مازندران کم بوده و باید دو برابر شرح وظیفه کار کنند  تا بتوانند از مناطق حفاظت کنند، افزود:  ۳۰۰ محیط‌بان در استان مازندران فعالیت دارند که مطمئنا این تعداد  کافی نیست، البته همیاران و مردم نیز همراه محیط زیست هستند.

 این مسؤول یادآور شد:  از ابتدای امسال ۶ مورد از محیط‌بانان مازندران براثر درگیری با متخلفان، پرت شدن از کوه به‌دلیل  کار کردم در ارتفاعات و مناطق صعب‌العبور، مارگزیدگی و عقرب‌گزیدگی دچار حادثه شدند.

آهنگری در پایان گفت: محیط زیست متعلق به همگان است و ضرورت دارد مردم همیشه در این زمینه همراه ما باشند؛ چرا که اگر مردم کمک نکنند قادر به حفاظت نخواهیم بود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول