اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

کشاورزان خراسان شمالی از بیمه کشاورزی استقبال خوبی نمی‌کنند

مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان شمالی گفت: متاسفانه علیرغم پایین بودن حق بیمه کشاورزی، ضریب نفوذ بیمه در خراسان شمالی پایین بوده و کشاورزان از این بیمه استقبال خوبی نمی‌کنند.

کشاورزان خراسان شمالی از بیمه کشاورزی استقبال خوبی نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسین نفتی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: صندوق بیمه کشاورزان چند برابر حق بیمه‌ای که از کشاورزان دریافت می‌کند غرامت پرداخت می‌کند.

مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان شمالی گفت: متاسفانه علیرغم پایین بودن حق بیمه کشاورزی، ضریب نفوذ بیمه در خراسان شمالی پایین بوده و کشاورزان از این بیمه استقبال خوبی نمی‌کنند.

محمد علی حسین پور، معاون خدمات بیمه‌ای مدیریت شعب بانک کشاورزی خراسان شمالی نیز در این جلسه اظهار کرد: در خراسان شمالی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار و سبک وسنگین نگهداری می‌شود که از این تعداد حدود ۳۹۰ هزار یعنی ۱۶ درصد تحت بیمه کشاورزی هستند.

وی خاطر نشان کرد: از ۲۵۷ هزار هکتار زمین‌های زیر کشت خراسان شمالی ۲۴ درصد یعنی حدود ۶۰ هزار هکتار بیمه هستند.

حسین پور گفت: از ۴۸ هزار هکتار عرصه باغی نیز ۱۲ هزار و ۷۸۰ هکتار معادل ۲۷ درصد بیمه هستند.

معاون اعتبارات مدیریت شعب بانک کشاورزی خراسان شمالی نیز در این نشست با اشاره به تسهیلات اعطایی این بانک به کشاورزان گفت: بانک کشاورزی یکی از سهل ترین شرایط در بین بانک‌ها در دریافت ضمانت و ترهین برای متقاضیان وام است به طوری که زمین های مشاع کشاورزان، زمین‌های دولتی و حتی محدثات نصب شده را برای پرداخت تسهیلات می‌پذیرد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول