اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

گزارش عملکرد مدیریت جدید آبفا کهگیلویه و بویراحمد/تاکید مدیر کشوری بر راه‌اندازی یک پروژه در یاسوج

با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور آیین معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

گزارش عملکرد مدیریت جدید آبفا کهگیلویه و بویراحمد/تاکید مدیر کشوری بر راه‌اندازی یک پروژه در یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج ظهر امروز و به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور آیین معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

اسفندیار برخه در این مراسم با بیان اینکه در اولین روزهای تصدی سرپرستی شرکت آبفای استان با موضوع حقوق معوق آبداران مواجه شدیم تصریح کرد: این موضوع در کمترین زمان حل شد و حقوق معوق آنها پرداخت گردید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ساماندهی نیروی انسانی، وسائط نقلیه و مشاوران شرکت از دیگر کارهایی بود که طی دو ماه گذشته صورت گرفت که به نوبه خود باعث کاهش بیش از یک و نیم میلیارد هزینه در ماه شده است.

برخه رفع معارضات پروژه آبرسانی توت نده و آبرسانی به روستاهای میان چات را از دیگر کارهایی دانست که به نوبه خود در میان کارهای شاخص دانست و گفت: تلاش خواهد شد با وفاق و همدلی این روند ادامه پیدا کند و شرکت آبفای استان به جایگاه خود برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد جمع آوری انشعابات غیرمجاز، اصلاح شبکه فرسوده و تقویت بروز رسانی زیرساخت‌های آبرسانی شهرها و روستاها، افزایش انگیزه در کارکنان را از برنامه های اصلی خود عنوان کرد و گفت: در حوزه فرهنگی و نهادینه کردن مصرف بهینه آب نیز با جدیت وارد عمل خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه راه برون رفت از مشکلات آبفا استفاده از خرد جمعی، پاکدستی و کاهش هزینه ها است، گفت: با تمام توان برای رفع مشکلات آب و فاضلاب باید وارد میدان شده‌ام و با تمام وجود و به صورت میدانی  کار خواهم کرد و از همکارانم هم همین توقع را دارم. 

در ادامه نیز حمیدرضا جانباز با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد از استان های پرآبی است که به لحاظ زیرساخت های آبرسانی هنوز جای کار دارد بیان کرد: تنوع آب و هوایی و توپوگرافی خاص این استان کار را سخت کرده است.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افزود: تعریف پروژه های جدید و تکمیل پروژه های در حال اجرا  نیز به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

وی راه اندازی هرچه سریع تر تصفیه خانه اضطراری شهر یاسوج را خواستار شد و گفت: تمامی تلاش ها برای وارد مدار شدن این تصفیه خانه صورت گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول