اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

۲۲۰۰ تخت در گلستان در دست احداث است

استاندار گلستان گفت: در حاضر ۲ هزار و ۲۰۰ تخت در استان در حال ساخت است.

۲۲۰۰ تخت در گلستان در دست احداث است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان مراوه‌تپه، هادی حق‌شناس ظهر امروز در حاشیه افتتاح بیمارستان مراوه‌تپه که با حضور وزیر بهداشت و درمان و رئیس بنیاد مستضعفان انجام شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود هفت بیمارستان در شهرهای مختلف استان و گرگان در حال ساخت است و امید داریم بخش هایی از این بیمارستان تا پایان دولت به بهره‌برداری برسد.
وی تصریح کرد: از پیروزی انقلاب اسلامی تا قبل از دولت فعلی ۲ هزار و ۵۰۰ تخت به مجموعه تخت‌های بیمارستانی استان اضافه شده است.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر مجموعه تخت‌های در دست ساخت در استان ۲ هزار و ۲۰۰ است که با اضافه شدن این تخت‌ها استان گلستان به میانگین کشوری نزدیک خواهد شد.

گفتنی است امروز در روز ولادت امام رضا (ع) بیمارستان ۹۴ تختخوابی مراوه‌تپه با حضور وزیر بهداشت و درمان و رئیس بنیاد مستضعفان افتتاح شد.
احداث این بیمارستان بر عهده بنیاد مستضعفان و تجهیز آن با وزارت بهداشت و درمان بود که خوشبختانه با موفقیت انجام شد.

این بیمارستان ۹۴ تختخوابی طبق نقشه وزارت بهداشت و درمان با اعتبار ۸۸ میلیارد تومان در سه طبقه با تمام امکانات و تجهیزات شامل جراحی قلب، زایمان، نان، کودکان، آزمایشگاه، داروخانه و غیره راه‌اندازی شده است.

این بیمارستان مدتی است کار خود را آغاز کرده و پذیرش بیمار دارد اما با توجه به شرایط کنونی کشور به لحاظ شیوع کرونا امکان افتتاح رسمی آن وجود نداشت.

 

انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول