اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

اولیانوف: جوزپ بورل می‌داند تحریم‌ها به ندرت به اهدافشان می‌رسند

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در انتقاد از تحریم‌های اروپا علیه بلاروس گفت، جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌داند که تحریم‌ها به ندرت به اهداف خود می‌رسند.

اولیانوف: جوزپ بورل می‌داند تحریم‌ها به ندرت به اهدافشان می‌رسند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین به اقدام تازه اتحادیه اروپا برای تحریم‌ها علیه بلاروس واکنش نشان داد.

این دیپلمات روسیه در پیامی توییتری به اظهارات جوزب بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره اعمال تحریم‌های جدید علیه بلاروس واکنش نشان داد و به او یادآور شد که اهداف طراحان تحریم‌ دیگر کشورها به ندرت محقق شده است.

اولیانوف نوشت: «من در تعجبم که چند بار اعمال تحریم‌ها باعث شده که اهداف آنهایی که این تحریم‌ها را وضع کرده‌اند، محقق شود؟ خیلی دفعات زیادی نبوده است و به ندرت (اهداف ترسیمی اعمال کنندگان تحریم دیگر کشورها محقق شده است)».

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین به اظهارات اخیر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در رابطه با تحریم‌های جدید علیه بلاروس اشاره کرد و نوشت: «با توجه به اظهارات محتاطانه آقای بورل باید بگویم که او به خوبی از این موضوع آگاه است».

جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه (دیروز) از تصمیم این اتحادیه برای اعمال تحریم ۸۶ شرکت و مقام بلاروس خبر داد.

وی با بیان اینکه «اگر ما مجاب نشده بودیم که این (اعمال تحریم‌ها) موثر خواهد بود، ما چنین کاری را نمی‌کردیم»، افزود: «قطعا ما معتقدیم که این کار می‌تواند روی رفتار (دولت بلاروس) تاثیر بگذارد اما این موضوع تضمین شده نیست».

روز گذشته در خبرها آمده بود که اتحادیه اروپا قصد دارد ۸۶ شرکت و مقام بلاروسی را تحریم و دارایی‌های آنها را مسدود کند. وزرای حمل و نقل و دفاع از جمله این افراد هستند (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول