اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

فراشناسا بزرگ‌ترین پلتفرم احراز هویت الکترونیکی بر پایه هوش مصنوعی در ایران

انسان‌ها برای برقراری ارتباط، نیازمند شناخت صحیح و دقیق یکدیگر هستند. اهمیتی ندارد که با چه نوعی از ارتباط سروکار داریم؛ شناخت طرف مقابل، همیشه حرف اول را می‌زند.

فراشناسا بزرگ‌ترین پلتفرم احراز هویت الکترونیکی بر پایه هوش مصنوعی در ایران

همان‌طور که برای داشتن دوست یا همسر مناسب، به تبادل صادقانه اطلاعات نیازمندیم؛ جهت یافتن شغل ایده‌آل یا استفاده از برخی خدمات و امکانات هم، لازم است که داده‌هایی از خودمان را به اشتراک و تبادل بگذاریم. موضوع احراز هویت، یا همان شناخت مشتری، یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی است که صاحبان کار، مدیران ادارات و سازمان‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

احراز هویت، یکی از ملزومات اولیه گسترش هر گونه کسب و کار و فعالیت موفقیت آمیزی است. مسئله‌ای که تا همین یکی دو سال پیش با دردسر فراوانی گره گشایی می‌شد. مشتری‌ و ارباب رجوع مجبور بودند برای تکمیل پروسه احراز هویت، به صورت فیزیکی در محل تعیین شده حضور پیدا کنند. آن‌ها یک روز کاری خود را تعطیل می‌کردند و در صفوف طولانی و زمان‌بر احراز هویت معطل می‌ماندند.

اما امروز، به لطف پیشرفت علم هوش مصنوعی و تلاش شبانه روزی متخصصان شرکت پارت، پلتفرم احراز هویت غیرحضوری فراشناسا با موفقیت طراحی شده است.

فراشناسا که اولین و بزرگ‌ترین پلتفرم احراز هویت الکترونیکی ایران است، تنها در عرض یک سال، بیش از 5.5 میلیون کاربر را احراز هویت کرده و به برندی بی‌رقیب تبدیل شده است. در واقع پلتفرم احراز هویت فراشناسا 80% کل احراز هویت‌های الکترونیک صورت گرفته در ایران را انجام داده است.

فراشناسا از جهت تعداد احراز هویت الکترونیک، تعداد جامعه مشتریان، زیرساخت‌های هوش مصنوعی و نیروی انسانی، به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم احراز هویت ایران شناخته می‌شود.

فراشناسا که یکی از زیرمجموعه‌های محصولات تحت مالکیت شرکت پارت به حساب می‌آید، از زیر ساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری، سهاب و شهاب استفاده می‌کند. فراشناسا با فراهم آوردن بستری امن و همه جانبه، تحولی بزرگ در امر احراز هویت الکترونیک و تایید هویت از راه دور به وجود آورده است.

این پلتفرم کارآمد با اتصال به داده‌های سازمان‌های قانونی مثل ثبت احوال، هویت ارباب رجوع و مشتریان شما را بررسی خواهد کرد.

در فرایند این بررسی، فراشناسا تایید خواهد کرد که آیا شخص متقاضی و اطلاعاتی که از او دریافت شده، یکسان هستند یا خیر. فراشناسا با پایین‌ترین ضریب خطا و دقتی بی‌مثال، جز به جز موارد مورد نیاز را چک کرده و مورد تحلیل قرار می‌دهد.

این فناوری جوان و نوین، در طول یک سال گذشته، اعتماد بیش از 25 شرکت، سازمان و نهاد سرشناس و بزرگ را به خود جلب کرده است و امتحان خود را به بهترین شکل ممکن پس داده است.

شرکت پارت با در اختیار داشتن بزرگ‌ترین تیم متخصصان هوش مصنوعی، کیفیت خدمات خود را تضمین کرده و به صورت تمام وقت، پشتیبانی خدمات ارائه شده را برعهده گرفته است. پروژه عظیم فراشناسا، یک سرویس جامع، قدرتمند، کارا و دقیق را در اختیار انواع مشاغل قرار می‌دهد.

مشاغل، سازمان‌ها، نهادها و تمامی کسب و کارهایی که به اطلاعات محرمانه و صحیح مشتریان خود نیاز دارند و علاوه بر این، امنیت و سرعت بالا برایشان حائز اهمیت است.

سرویس هوش مصنوعی فراشناسا بر پایه ekyc طراحی شده و امکان شناخت از راه دور مشتری و احراز هویت الکترونیک را محقق ساخته است. شرکت پارت با ارائه پلتفرم فراشناسا، گامی بزرگ در راستای احراز هویت مردم برداشته است. حالا به لطف وجود فناوری فراشناسا، می‌توانید برای ارباب رجوع و مشتری خود احترامی دو چندان قائل باشید و به آن‌ها اجازه دهید با خیالی آسوده در خانه بمانند، از خطر کرونا در امان باشند، زمان خود را ذخیره و بهینه سازند، از کار و مشغله‌هایشان عقب نمانند، در شلوغی جمع معطل نشوند و به صورت مجازی و با بهر‌ه‌مندی از سرویس گسترده فراشناسا، اطلاعات خود را به صورت الکترونیکی ارسال کرده و پروسه احراز هویت خود را به سرانجام برسانند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول