اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اجرای 2700 مورد لوله کشی گاز در منازل مددجویان کمیته امداد

سال گذشته، 2700 مورد لوله کشی گاز و ساخت 4200 حمام و سرویس بهداشتی برای منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس انجام شده است.

اجرای 2700 مورد لوله کشی گاز در منازل مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با بیان این مطلب گفت: سال گذشته 4 هزار و 200 حمام و سرویس بهداشتی با استفاده از اعتبارات دولتی و منابع مردمی و خیران برای منازل مددجویان تحت حمایت استان بهسازی و ساخته شد.

محمد بدری افزود: کمیته امداد تلاش می کند برای جلوگیری از ابتلای مددجویان به بیماریهای مختلف، اقدامات لازم را برای افزایش کیفیت شاخصهای بهداشتی انجام دهد.

وی اظهار داشت: سرویس‌های بهداشتی و حمام، با اعتبارات دولتی و کمک های خیران و منابع مردمی معادل 186 میلیون و 533 هزار ریال احداث شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با اشاره به اینکه 6 هزار و 900 نفر از مددجویان از مزایای طرح مذکور بهره مند شدند؛ اضافه کرد: سال گذشته 908 میلیون ریال جهت آموزش بهداشت جامعه هدف و ارتقا شاخصهای بهداشتی هزینه شده است.

وی در خصوص اجرای برنامه های عملیاتی این نهاد گفت: کمیته امداد با حداکثر توان خود تلاش می کند با انجام طرحهای غربالگری و بیماریابی نسبت به پیشگیری ابتلای مددجویان به بیماریهای مختلف اقدامات لازم را انجام دهد.

بدری افزود: بهره مندی از متخصصان حوزه بهداشت و درمان و استفاده از فناوری روز مراکز درمانی طرف قرارداد این نهاد، موجب کاهش هزینه های درمانی و بهداشتی مددجویان می شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول