اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

برگزاری دومین دوره طرح «کتابخانه تابستانه» در آذربایجان‌غربی

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی از برگزاری دومین دوره طرح «کتابخانه تابستانه» با هدف ترویج کتابخوانی و غنی‌سازی اوقات فراغت در تابستان 1400 خبر داد.

برگزاری دومین دوره طرح «کتابخانه تابستانه» در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی، خدیجه معصومی اظهارداشت: با هدف ترویج کتابخوانی و غنی‌سازی اوقات فراغت، مجموعه برنامه‌های فرهنگی-ترویجی با عنوان «کتابخانه تابستانه» برای دومین سال متوالی به همت این اداره کل در بستر فضای مجازی اجرا می‌شود.

وی افزود: با شیوع بیماری کرونا و ممنوعیت فعالیت‌های تجمع محور، کتابخانه‌های عمومی فعالیت خود را با رویکردی نو ادامه می‌دهند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: اجرای طرح «کتاب پیک» جهت امانت منابع کتابخانه‌ای و برگزاری برنامه‌های فرهنگی- ترویجی در بستر فضای مجازی از جمله فعالیت های کتابخانه‌های عمومی در شرایط فعلی است.

معصومی ادامه داد: استمرار در اجرای برنامه‌های فرهنگی اثرگذار، رمز پویایی و نشاط فرهنگی در استان است. طرح «کتابخانه تابستانه» برای دومین سال متوالی با هدف ترویج کتابخوانی و غنی‌سازی اوقات فراغت در تابستان در بستر فضای مجازی اجرا خواهد می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی عنوان کرد: در این طرح برنامه‌های متنوع فرهنگی-ترویجی با محوریت کتاب  برای سه گروه کودک، نوجوان و بزرگسال پیش‌بینی شده است از تیر ماه 1400 شروع به کار می‌کند.

معصومی افزود: نقد کتاب، نمایشنامه خوانی، نقد فیلم، نمایش خلاق، مشاعره، کارگاه‌های انتخاب رشته، کارآفرینی و ...  از جمله برنامه‌های این طرح با حضور نویسندگان و اساتید مجرب می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این طرح می‌توانند با ارسال عدد یک برای کودکان، ۲ برای نوجوانان و سه برای بزرگسالان  به شماره ۱۰۰۴۵۰۱۲  به صورت رایگان در این طرح ثبت نام و شرکت کنند.

عناوین برنامه‌های دومین دوره طرح «کتابخانه تابستانه»  به شرح زیر است: ویژه کودکان: ( ثبت نام با ارسال عدد 1 به شماره ۱۰۰۰۴۵۰۱۲)، دورهمی با کتاب (با حضور نویسنده)، نمایش خلاق (با حضور نویسنده)، شعر، قصه، دکلمه

ویژه نوجوانان: ( ثبت نام با ارسال عدد2 به شماره ۱۰۰۴۵۰۱۲)، به من بگین چی بخونم؟، انتخاب رشته و آشنایی با مشاغل
مشاعره، ویژه بزرگسالان: ( ثبت نام با ارسال عدد 3  به شماره ۱۰۰۴۵۰۱۲)، نمایشنامه‌خوانی، آشنایی با کارآفرینی ،کتاب فیلم

گفتنی است اولین دوره  این طرح در تابستان سال ۹۹  توسط اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی برگزار شد که به دلیل استقبال اعضاء ، دوره دوم این طرح از تیر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول