اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

جایزه «داستان کوتاه جنوب» فراخوان داد

ابراهیم حسن بیگی دبیر جایزه داستان کوتاه جنوب از انتشار فراخوان دومین دوره این جایزه خبر داد.

جایزه «داستان کوتاه جنوب» فراخوان داد

ابراهیم حسن بیگی دبیر علمی و اجرایی جایزه داستان کوتاه جنوب در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس اظهار داشت: همان طور که پیش‌تر هم اعلام شده بود، هدف سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری این رقابت داستانی، کمک به احیای داستان جنوب از طریق کشف استعدادهای جوان است.

وی افزود: در اولین دوره این جایزه در سال ۹۹ بیش از ۴۰۰ اثر در دو بخش ملی و منطقه‌ای به دبیرخانه راه یافت که ۱۲ اثر برگزیده و شایسته تقدیر معرفی شدند. این آثار در کتابی به نام «کلبه هور» منتشر شد. در این دوره نیز مانند دوره نخست، در دو بخش ملی و منطقه‌ای پذیرای آثار خواهیم بود.

به گفته وی، منظور از بخش منطقه‌ای ساکنان استان‌های حاشیه خلیج فارس، استان‌های هرمزگان، خوزستان، بوشهر و جنوب سیستان و بلوچستان هستند.

حسن بیگی اضافه کرد: دبیرخانه این جایزه آثاری را در چرخه داوری و انتخاب قرار می‌دهد که موضوع آنها جنوب و دو محور مشخص شده در فراخوان باشد. مهلت ارسال آثار تا ۲۰ مرداد سال ۱۴۰۰ است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول